ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش و اتهام غیرمستقیم احتمال دریافت پول از قطر!



کی‌روش و اتهام غیرمستقیم احتمال دریافت پول از قطر!

اظهارات بهمن فروتن در خصوص هزینه کردن قطر برای رفتن به جام جهانی قابل تامل است.

به گزارش نامه، بهمن فروتن اخیرا در خصوص تیم ملی و احتمال حضورش در جام جهانی اظهاراتی را مطرح کرد که قابل تامل است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی در بخشی از مصاحبه خود با ایسنا گفت:‌ با رفتن به جام جهانی می‌خواهیم چه چیزی را ثابت کنیم؟ وقتی همه مربیان احساس می‌کنند که در برد و باخت‌ها تاثیری ندارند چه می‌شود؟ دوپینگ هم در فوتبال ما بیداد می‌کند! ما معضلات وحشتناکی در فوتبال داریم. به نظر من تا یک میلیون سال دیگر هم نباید مربی خارجی بیاوریم، چون فوتبال بین‌المللی هم به اندازه فوتبال ما ناپاک است! سوال این است که کشوری مثل قطر چقدر حاضر است پول بدهد که به جام جهانی برود؟ من حتی فکر می‌کنم که قطری‌ها خود مرا هم می‌توانند بخرند! حال نمی‌خواهم از فرد دیگری مثال بزنم!

هر چند فروتن نخواسته از کسی نام ببرد اما می توان این سوال را مطرح ساخت که آیا منظور وی کی روش است و این احتمال را داده که ممکن است قطری ها سرمربی خارجی ایران را بخرند؟

تیم ملی ایران در دیدار بعدی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در دیداری حساس میهمان قطر است./نامه نیوز

 


ویدیو مرتبط :
روش دریافت پول به دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتهام دریافت پول غیرمشروع به دستیاران کی‌روش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

روزنامه ایران ورزشی ادعاکرده است دبیرکل فدراسیون در جلسه با کارلوس کی روش ادعایی درباره درآمدهای جانبی غیرمشروع دستیاران او مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در گزارش ایران ورزشی چنین نوشته شده که : ظاهرا در جلسه ابتدا دبیرکل فدراسیون با آمار و ارقامی که تهیه کرده، به انتقاد از سرمربی تیم ملی می‌پردازد و عملکرد و دستمزد کی‌روش را با برانکو ایوانکوویچ مقایسه می‌کند که این بحث با اعتراض کروش مواجه می‌شود تا سرمربی تیم ملی جملاتی با این مضمون را به میان بیاورد: «من فکر می‌کردم در این جلسه می‌خواهید درباره حقوق و دستمزد دستیاران من صحبت کنید که تا حالا عقب افتاده و پرداخت نشده!»

این کنایه و نیشخند با پاسخی حیرت‌انگیز از سوی اسدی مواجه می‌شود. اسدی گفته است: «دستیاران شما که به اندازه کافی از راه‌های دیگر درآمد دارند!» همین جمله از دبیرکل کافی بود تا کروش از جای خودش بلند شود و با صدای بلند فریاد بزند که شما اتهام می‌زنید و برای این حرف‌های‌تان باید سند و مدرک بیاورید اما اسدی که ظاهرا به پشتوانه اسناد و مدارکی که جور کرده این کنایه را زده بود، با خونسردی جواب سرمربی تیم ملی را می‌دهد: «اولا به اندازه کافی سند و مدرک دارم. درثانی شما در جایگاهی نیستی که اسناد و مدارکم را به شما نشان بدهم. به وقتش اسناد و مدارکم را به مراجعی که باید ارائه کنم تحویل می‌دهم.»

اینها احتمالا بخشی از حقایقی است که علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون دیروز ادعا کرد که در آینده افشا خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده: شنیده می‌شود که در جلسه کروش و اسدی، پیرامون دعوت از برخی بازیکنان، خط خوردن بازیکنان دانه درشت و بازی دادن به برخی از بازیکنان بی‌تجربه در جام جهانی هم جر و بحث‌های مشابهی صورت گرفته که اسدی با قاطعیت اعلام کرده سند و مدرک در دست دارد.
 
اخبار ورزشی  -  ورزش سه