ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش به کارش در ایران ادامه می‌دهد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

رئیس فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی دلجویی کرد تا سرمربی پرتغالی همچنان به کارش در ایران ادامه بدهد.

به گزارش فارس،‌ در حالی که کی‌روش چند روز گذشته گلایه‌هایش را مطرح کرد و گفت امکان ادامه همکاری بعد از 11 اردیبهشت وجود ندارد اما امروز علی کفاشیان در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کرده است که من از کی‌روش دلجویی کردم و به او گفتم که می‌دانم چه مشکلاتی داری اما بمان و ما هم به تو کمک می‌کنیم. من هم اگر از ریاست فدراسیون فوتبال کنار بروم همچنان در فوتبال حضور خواهم داشت.

امیر عابدینی، گفت: به این ترتیب به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش کارش را با تیم ملی ایران ادامه خواهد داد.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
ماندگاری/ هرکسی در کارش گیر داره حتما دانلود کنه+روش حل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صالحی امیری: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد



صالحی امیری, سرپرست وزارت ورزش و جوانان

صالحی امیری: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جلسه‌ای که با اصحاب رسانه داشت در صحبت‌هایش اشاره کرد که فردا جلسه‌ای با کفاشیان و کی‌روش برگزار می‌کند.

وی در همین نشست اعلام کرد: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و تیم ملی در ادامه راه برای برگزاری اردوها و انجام مسابقات برای جام جهانی مشکلی نخواهد داشت. تیم ملی با قدرت به جام جهانی می‌رود و ما مشکلات مالی را حل خواهیم کرد و این را فردا به کی‌روش و رئیس فدراسیون فوتبال خواهیم گفت.

وی درباره نحوه حل این مشکلات گفت: چند وقتی است که این مشکلات مطرح شده اما من وارد این فضا نشدم چون معتقدم باید با خرد جمعی پیش برویم. یک کارگروه تشکیل دادیم که کفاشیان در آن حضور پیدا کرد و به تفاهم رسیدیم، با توجه به حساسیت شرایط تیم ملی و شایعاتی که پیرامون کی‌روش بود فردا اعلام خواهم کرد که او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صالحی امیری در پایان گفت: سه جلسه از این کارگروه تاکنون برگزار شده و بر این اساس این تصمیم گرفته شده است./فارس