ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش استعفای خود را تحویل داد / کنایه کی‌روش به قلعه‌نویی و فرکی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تا من هستم، پول به تیم ملی نمی‌رسد
کی‌روش: از شهرداری برای تیم امید پول رسید اما برای تیم ملی ...

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با کفاشیان گفت: تا وقتی من در تیم ملی باشم حمایت‌های مالی از این تیم نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه‌اش با علی کفاشیان ضمن تاکید بر اینکه با رییس فدراسیون فوتبال هیچ مشکلی ندارد، گفت: مشکل اصلی که همه از جمله رسانه‌ها آن را می‌دانند، این است که هیچ کاری نیست که بخواهیم یا بتوانیم انجام دهیم جز آنکه مسیر را باز کنیم تا از این مرحله از مقدماتی جام جهانی عبور کنیم.

وی افزود: شفاف می‌گویم که بدون حمایت مسئولان رسمی ورزش ایران از تیم ملی، آینده‌ای برای این تیم متصور نیستم. مشکل اختیارات زیاد آقایان طبقه سومی است. این آقایان من را نمی‌خواهند و اگر اینجا بمانم، حمایت‌ها و در یک کلام پول به تیم ملی نمی‌رسد.

او ادامه داد: امروز با حسن نیت درخواست استعفایم را تقدیم رییس فدراسیون کردم و اکنون زمان آن رسیده که مسئولان، گزینه‌هایشان را به راحتی بررسی کنند. در دو سه سال گذشته همیشه می‌شنیدم که مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستیم بیشتر به خاطر تحریم‌ها و مشکلات مالی است اما به خاطر غیر مترقبه در یک سال گذشته مبالغ هنگفتی به تیم ملی امید رسید.

کی‌روش افزود: این مبالغ که غالبا از شهرداری و شورای شهر به فدراسیون می‌رسید و معلوم نبود منابعش کجاست، باعث شد که تیم امید اردوهای بسیار خوبی برگزار کند، لباس و تجهیزات خوب داشته باشد و برای اردوهایش لیگ را تعطیل کند بدون آنکه مشکلی پیش بیاید یا کسانی مثل قلعه‌نویی و فرکی شکایتی داشته باشند. اما تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی برزیل یا جام ملت‌های استرالیا همیشه مشکل داشت.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت: همان طور که این مبالغ و کمک‌های مالی به تیم امید و فدراسیون کفاشیان رسید، می‌توانست برای تیم ملی بزرگسالان هم برسد پس مشکل اصلی حضور کارلوس کی‌روش است. دورانی را یادتان هست که وظیفه فدراسیون این بود که من را عصبانی کنند و به من توهین کنند تا کار را رها کنم و بروم.

وی افزود: چون من آدم خوبی هستم و قلب رئوفی دارم، در دو یا سه ماه آینده کنار می‌روم و این راه را باز می‌کنم که گزینه‌ها به راحتی انتخاب شوند و مسئولان افرادی را که صلاح می‌دانند سر کار بیاورند تا حمایت‌های لازم از تیم ملی صورت گیرد. تنها گزینه‌ای که نمی‌توانم به هیچ عنوان آن را قبول کنم این است که به خاطر شخص من به تیم ملی آسیبی برسد.

در ادامه کی‌روش در واکنش به اصرار خبرنگاران برای توضیح بیشتر گفت: خواهش می‌کنم اکنون اجازه دهید که تمرکزم را روی دو بازی آینده معطوف کنم که به پیروزی در آن نیاز داریم. نمی‌توانم شفاف‌تر از این سخن بگویم. نمی‌خواهم تیم ملی به خاطر حضور من آسیبی ببیند. من عاشق این مردم هستم و به خاطر 5 سال حضورم در ایران، می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم. می‌خواهم بروم تا مسئولان آزادانه تصمیم بگیرند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سخنان جنجالی کی روش در خصوص قلعه نویی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه جالب کی روش به امیر قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی تیم ملی فوتبال ایران


اخبار ورزشی - کنایه جالب کی روش به امیر قلعه نویی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از شرایط اردویی این تیم در آفریقای جنوبی راضی نیست، پاسخگویی در مورد کیفیت این اردو را به سرمربی استقلال واگذار کرد!

  تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابتهای جام جهانی آماده می کند از روز سه شنبه اردوی آماده سازی اش را در ژوهانسبورگ آغاز کرده است. این اردو در شرایطی آغاز شد که بازیکنان ملی پوش تیم های فولاد، تراکتورسازی، استقلال و سپاهان تیم ملی را همراهی نمی کردند. حضور تیم ملی ایران در اردوی آفریقای جنوبی با تعدادی اندک از بازیکنان دعوت شده به یکی از سوژه های خبری رسانه های ورزشی آفریقایی و کشورهای دیگر تبدیل شد و آنها گزارش هایی در این مورد منتشر کردند.

با این حال کارلوس کی روش از این وضعیت به هیچ عنوان راضی نیست. او روز پنجشنبه در پاسخ به این پرسش که کیفیت اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را چگونه ارزیابی می کنید گفت: بروید از سرمربی استقلال(امیر قلعه نویی) بپرسید کیفیت اردوی تیم ملی چگونه است!

کی روش که از شرایط اردویی تیم ملی راضی نیست حاضر نشد در مورد شرایط دیگر این اردو اظهار نظری داشته باشد.

 تیم ملی فوتبال کشورمان از روز چهارشنبه تمرینات بدنسازی خود را با بازیکنان حاضر در اردو آغاز کرده است. شرایط هتل و زمین محل تمرین شاگردان کی روش از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

شاگردان کارلوس کی روش امروز پنجشنبه تمریناتشان را در زمین "مودر فونتین" در چهل کیلومتری هتل محل اقامت خود برگزار خواهند کرد.

بعد از حذف تیم های استقلال و تراکتورسازی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد بازیکنان ملی پوش این تیم بزودیی راهی آفریقای جنوبی شوند تا به تیم ملی بپیوندند. هنوز زمان اضافه شدن بازیکنان چهار تیمی که درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند، به اردوی تیم ملی مشخص نیست.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در این اردو که تا روز 17 اردیبهشت ماه به طول خواهد انجامید سه بازی با تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی و یک بازی با تیم ملی فوتبال موزامبیک برگزار کند.
اخبار ورزشی - مهر