ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کونته: پیشنهاد منچستر‌یونایتد را رد کردم


سرمربی تیم ملی ایتالیا اعلام کرد پیشنهاد منچستر‌یونایتد را رد کرده تا هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده گیرد.

ایسنا: آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از موفقیت با یوونتوس روی نیمکت لاجوردی‌پوشان نشسته است تا برای اولین بار فرصت مربیگری در رده ملی را تجربه کند. این مربی ایتالیایی تاکید کرد که حداقل تا پایان یورو 2016 روی نیمکت ایتالیا خواهد نشست. او به روزنامه "رپوبلیکا" ‏گفت: من تا یورو 2016 در این پست خواهم ماند. استعفا هرگز یکی از گزینه های من نبود. فکر می‌کنم ‏فرد بسیار مسئولیت پذیری هستم؛ به ویژه در شرایط دشوار و این یکی از آن زمان‌هاست. من تعهد مهمی ‏دادم و قصد دارم به آن احترام بگذارم. ‏

او گفت: من انتظار همکاری بیشتری از باشگاه‌ها دارم. برای اینکه فاصله‌مان با سایر کشورها را کاهش بدهیم، ‏من باید بتوانم کارم را به عنوان یک مربی انجام بدهم؛ نه اینکه تنها بازیکنان را انتخاب کنم. اهداف بزرگی با ایتالیا دارم و خواهید دید که تیم من در یورو 2016 تیم متفاوتی است.

کونته درباره ماریو بالوتلی نیز گفت: از او راضی نیستم چرا که می‌دانم توانایی او بیشتر از اینهاست. کاری است که باید درباره او انجام شود. البته تنها مربوط به بالوتلی نیست. خیلی از بازیکنان در حد و اندازه‌های او نیز دچار مشکلاتی می‌شوند و ممکن است برای چند سالی نتوانند شرایط خوب خود را داشته باشند. تمامی بازیکنانم نیاز دارند که برخی مفاهیم را در ذهن آن ها قرار دهیم. گاهی با ملایمت و گاهی با سخت گیری این کار را انجام می دهم. این شرایط برای کاسانو نیز وجود دارد. او چند بار پیشنهاد یوونتوس را رد کرده است و من تاکنون با او کار نکرده‌ام و شناخت زیادی از او ندارم. او بازیکن بسیار خوب و خلاقی است اما اکنون توجه ما به سمت اهداف دیگری جلب شده است.

سرمربی ایتالیا ادامه داد: بالوتلی بازیکن بزرگی است و باید این موضوع را بداند که با بازیکنان معمولی فرق دارد و بنابراین مراقب رفتارهایش باشد. این درست نیست که همیشه او را روی صفحه نخست رسانه‌ها ببینیم که حاشیه سازی می‌کند. زمانی که بالوتلی در میلان بازی می‌کرد روند نزولی خود را شروع کرد و در لیورپول بسیار ضعیف بود.

همچنین کونته داشتن رفتاری ملایم با یوونتوس را رد کرد. او درباره این مسئله گفت :من به تمام تیم‌ها علاقه دارم. از جمله تورینو که با پتراچی روابط نزدیکی دارم. من دیگر سرمربی یوونتوس نیستم. اما هنوز از خودروی فیات استفاده می‌کنم زیرا آنها اسپانسر تیم ملی هستند و پدرم همیشه خودروی فیات داشت.

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره رد پیشنهاد مربیگری منچستر‌یونایتد گفت: قبل از اینکه هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده بگیرم، باشگاه منچستر‌یونایتد به من پیشنهاد داد تا جانشین مویس شوم. می‌دانید که رد کردن پیشنهاد تیم منچستر‌یونایتد کار راحتی نیست چرا که آنها یکی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال هستند با این حال ترجیح دادم تا مربیگری در رده ملی را تجربه کنم و به همین خاطر پس از مشورت با همسرم هدایت ایتالیا را بر عهده گرفتم.

ایتالیا در حال حاضر با 10 امتیاز از 4 بازی، هم امتیاز با کرواسی، در رتبه دوم گروه ‏H‏ مقدماتی یورو ‏‏2016 قرار دارد.‏


ویدیو مرتبط :
گل زیبای آنتونیو کونته به منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دی یونگ پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرد


نایجل دی یونگ هافبک سابق منچستر سیتی پیشنهاد باشگاه منچستر یونایتد را رد کرد.

طرفداری: لوییس فن خال سرمربی منچستر یونایتد علاقه مند بود نایجل دی یونگ هافبک هلندی میلان را به خدمت گیرد، اما این بازیکن به پیشنهاد یونایتد جواب منفی داده است.

به گزارش Tuttomercatoweb، نایجل دی یونگ هافبک 30 ساله میلان با جواب منفی به پیشنهاد منچستر یونایتد، با تمدید قراردادش با میلان به مدت دو سال موافقت کرده است.