ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کهکشانی ها در لس آنجلس می درخشند



کهکشانی ها در لس آنجلس می درخشند

با شروع اردوی تابستانی رئال مادرید در لس آنجلس، شاگردان مورینیو تمریناتشان را با جدیت تمام دنبال می کنند

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

سایت گل- کاروان ورزشی رئال مادرید روانه آمریکا شد و در این تور تابستانی مورینیو تیمش را به صورت کامل در اختیار خواهد داشت. بازیکنان ملی پوش حاضر در یورو هم به این تیم پیوسته اند تا مورینیو به صورت تمام و کمال تیمش را تمرین دهد.

دراینجا می توانید تصاویری از تمرینات کهکشانی ها در لس آنجلس و در دانشگاه یو.سی.ال.ای را تماشا کنید:

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

مورینیو روی ثانیه به ثانیه وقتهایش برنامه ریزی کرده است

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

فیزیک رونالدو نشان می دهد که او در اوج آمادگی است

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

حالا زمان شوخی و خنده فرا رسیده است

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

دیوارهای دفاعی طراحی شده از سوی مورینیو، به شدت فشرده بود

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

کلکسیونر ستاره ها در لس آنجلس. انگار این فقط بچه های اسپانیایی نیستند که چنین کلکسیون هایی را از تیم رئال جمع آوری می کنند و در لس آنجلس هم بچه هایی هستند که تیم رئال را کامل کامل می شناسند.

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

استفاده از اتومبیل گلف برای حمل بازیکنان، بهتری راهی است که ستاره ها قبل از شروع جلسه تمرینی انرژی بیش از حد از دست ندهند

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

این هم ستاره های رئال در کمپ تمرینی

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

رئالی ها تمریناتشان را در مقابل چشمان 150 مربی ای که در کمپ حضور داشتند ،برگزار کردند.متدهای مورینیو، این روزها طرفداران زیادی دارد

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

ژابی آلونسو یکی از محبوب ترین بازیکنان رئال بود که امضای زیادی به هواداران داد

رئال مادرید, اردوی تابستانی رئال مادرید

کاکا که این روزها صحبتهای زیادی درمورد احتمال جدایی اش مطرح شده، یکی از پرطرفدارترین بازیکنان رئال است


ویدیو مرتبط :
بسکتبال NBA؛ لس آنجلس لیکرز 111-118 لس آنجلس کلیپرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحلیل لس آنجلس تایمزازخبر دستگیری 7 آمریکایی : هشداری بود برای احمدی نژاد!



 

 

تحلیل لس آنجلس تایمز از خبر دستگیری7آمریکایی: هشداری بود برای احمدی نژاد!

شاید انتشار این خبر تلاشی از سوی برخی نیروهای سایه پرنفوذ ایران بوده تا به احمدی نژاد این هشدار را بدهند که هر تلاشی که از سوی او برای بهبود رابطه با آمریکا صورت بگیرد می تواند به راحتی با دستگیری تعدادی سرباز آمریکایی در مرز های ایران به باد فنا برود .

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی درباره خبر روز گذشته دستگیری 7 نظامی آمریکایی در مرز ایران و پاکستان از سوی نیروهای ایرانی که از سوی یک سایت ایرانی منتشر شده بود و سپس تکذیب شد ، نوشت که این خبر برای تحت الشعاع قرار دادن سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک بوده است .

این روزنامه آمریکایی در این باره نوشت : " ناظران امور ایران بر این باورند که احتمالا انتشار این خبر از سوی برخی محافل تندروی نظامی برای تحت الشعاع قرار دادن سفر احمدی نژاد به نیویورک بوده است .

این روزنامه در ادامه ادعا کرده است : شاید انتشار این خبر تلاشی  از سوی برخی نیروهای سایه پرنفوذ ایران بوده تا به احمدی نژاد این هشدار را بدهند که هر تلاشی که از سوی او برای بهبود رابطه با آمریکا صورت بگیرد می تواند به راحتی با دستگیری تعدادی سرباز آمریکایی در مرز های ایران به باد فنا برود .

لازم به ذکر است که روز گذشته وب سایت " جوان " که از رسانه های خبری حامی دولت محسوب می شود در خبری نوشت : اخیرا تعدادی از نیروهای آمریکایی که قصد ورود به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را داشته اند، هنگام ورود توسط نیروهای مرزبانی دستگیر شده اند.

این گزارش افزوده بود : "  تعداد 7  تن از نیروهای آمریکایی به همراه دو ایرانی که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز کوهک شهرستان سراوان را داشته اند با هوشیاری عوامل مرزبانی شناسایی و دستگیر شده اند. گفته می شود دو ایرانی كه همراه با نیروهای آمریکایی بودند هنگام عملیات دستگیری فرار كردند.

جوان آنلاین ، ساعاتی بعد از انتشار این  خبر آن را تکذیب کرد ، اما این خبر بلافاصله در رسانه های بین المللی بازتاب وسیعی یافت .

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا انتشار چنین اخباری را به تلاش دشمنان و بدخواهان برای تحت الشعاع قرار دادن سفر احمدی نژاد به نیویورک دانسته بود .