ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوپ در دو قدمی آقای خاص



در جدیدترین آمارگیری‌ها درباره پردرآمدترین مربیان لیگ جزیره، مورینیو با ۸.۳ میلیون پوند در سال در صدر قرار دارد.

یکی از مطبوعات انگلیسی در جدیدترین آمارها پردر آمدرترین مربیان حال حاضر لیگ برتر انگلیس را بیان کرد که ژوزه مورینیو با  8.3 میلیون پوند در صدر قرار دارد.

آرسن ونگر سرمربی توپچی‌های لندن با 8 میلیون پوند در رده دوم قرار گرفت.

نکته قابل توجه یورگن کلوپ آلمانی است که به تازگی هدایت تیم لیورپول را برعهده گرفته است با درآمدی سالانه بالغ بر 7 میلیون پوند بالاتر از فان‌خال قرار دارد.

در انتهای لیست مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی با 3.8 میلیون پوند درآمد قرار دارد.

روزنامه میرور انگلیس جدول پر درآمدترین سرمربیان لیگ جزیره را به ترتیب زیر ذکر کرد:

 

اخبار,اخبار ورزشی,پردرآمدترین مربیان


1- ژوزه مورینیو با درآمد سالانه‌ به مبلغ 8.37 میلیون پوند که از باشگاه چلسی می گیرد و به همراه تبلیغات تجاری‌اش به 13.2 میلیون پوند می رسد در صدر جدول پردرآمدترین ها قرار دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پردرآمدترین مربیان


2- آرسن ونگر فرانسوی، سرمربی آرسنال با درآمد سالانه 8 میلیون پوند در رده دوم قرار دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پردرآمدترین مربیان


3- یورگن کلوپ آلمانی سرمربی جدید لیورپول با درآمد سالانه 7 میلیون پوند که احتمال می رود این درآمد به 10 میلیون پوند برسد، در رده سوم قرار دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پردرآمدترین مربیان


4- لوئیس فان‌خال هلندی با درآمد سالانه 7 میلیون پوند که با تبلیغات تجاری به 7.3 میلیون می رسد در رده چهارم قرار دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پردرآمدترین مربیان


5- مانوئل پیگرینی سرمربی تیم منچستر سیتی در انتهای جدول با درآمد سالانه به مبلغ 3.8 میلیون پوند قرار دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پردرآمدترین مربیان


اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
خاص ترین حركات آقای خاص!! نبینی نصف عمرت بر فناست!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای خاص در یک قدمی اولدترافورد


طبق ادعای یک نشریه انگلیسی آقای خاص با سران باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم به توافق رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که تنها چند روز از اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری چلسی می‌گذرد، نشریه «سان» انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شد که سران باشگاه منچستریونایتد با ژوزه مورینیو به توافق رسیده‌اند.

بر اساس این گزارش، سران باشگاه منچستریونایتد، اِد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه) و ژوزه مورینیو با یکدیگر نشستی داشته‌اند و در خصوص احتمال مربیگری وی به مذاکره پرداخته‌اند و در نهایت آقای خاص پیشنهاد منچستری‌ها را برای اینکه سرمربی بعدی این تیم شود، پذیرفته است.

حالا خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد سر دو راهی مانده‌اند که همین حالا لوئیز فن‌خال را اخراج کنند یا اینکه به او یک شانس دیگر بدهند و اجازه دهند در بازی با استوک‌سیتی هم روی نیمکت بنشیند. این در حالی است که این مربی هلندی تا سال 2017 با پرافتخارترین باشگاه انگلیس قرارداد دارد.

اگر مورینیوی پرتغالی جانشین فن‌خال بشود، خیلی زود مقابل تیم پیشین خود قرار می‌گیرد. شیاطین سرخ در تاریخ 28 دسامبر 2015 (7 دی)  در رقابت‌های لیگ برتر پذیرای چلسی هستند.

منچستریونایتد با شکست خانگی مقابل نوریچ‌سیتی وارد فاز جدیدی از بحران شده است و انتقادات به این تیم و در رأس آن لوئیز فن‌خال شدت گرفته است. شیاطین سرخ در 13 بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف تنها سه پیروزی کسب کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها بازی پیش‌روی منچستریونایتد مقابل استوک‌سیتی که قرار است شنبه 5 دی در ورزشگاه بریتانیا برگزار شود، آخرین فرصت سرمربی هلندی شیاطین سرخ برای نجات جایگاه خود به شمار می‌رود.

منچستریونایتد پس از گذشته 17 هفته از مسابقات فصل جاری لیگ برتر، 8 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست کسب کرده است. شاگردان فن‌خال با 29 امتیاز در رده پنجم هستند و با لسترسیتی صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارند.