ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوپ در اولین قدم تن به تساوی داد



دو تیم تاتنهام و لیورپول در پایان ۹۳ دقیقه مبارزه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در بازی مهم و جذاب هفته نهم از لیگ برتر انگلیس دو تیم تاتنهام و لیورپول به مصاف یکدیگر رفتند. استادیوم وایت هارت لندن برای پذیرایی از تیم احیا شده لیورپول کاملا آماده به نظر می‌رسید و حملات حساب شده و بازی برتر تاتنهام میزبان، هواداران دو آتشه این تیم را راضی کرده بود. سفیدهای لندن به تساوی بدون گل رضایت نمی دادند و شدت حملات این تیم تا پایان بازی رشدی قابل تامل داشت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

شاگردان کلوپ نیز البته خوب بازی کردند و شاید برگ برنده سرخهای آنفیلد، کنترل میانه میدان بود. شاگردان مائوریسیو پوچتینو نیز در خط دفاعی خوب کار کرده و معدود حملات زهردار لیورپول را با چشمانی باز به فرصتی برای خلق موقعیت گل در ضد حمله تبدیل کردند.

در این دیدار هر دو تیم با سیستم 4-2-3-1 در میدان ظاهر شدند و تا پایان کار وظایف تاکتیکی خود را به خوبی در زمین اجرا کردند. تساوی بدون گل شاید برای مردان کلوپ چندان هم بد نبود اما تاتنهام در خانه خود به 3 امتیاز شیرین دل بسته بود که به آن نرسید.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تن تن و میلو : روی ماه قدم گذاشتیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ: بیهوده تن به تساوی دادیم


سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از تساوی مردانش برابر نیوکاسل ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری فارس: یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نیوکاسل گفت: برابر تیمی تن به تساوی دادیم که سراسر بحران زده است و البته در یک بازی احساسی وارد میدان شده بودیم.

وی ادامه داد: هرگز از عملکرد مردانم راضی نیستم، این یک نتیجه منطقی و طبیعی نبود، ما باید به پیروزی می رسیدیم. بیهوده تن به تساوی دادیم.

لیورپول در روز بازگشت رافائل بنیتس به آنفیلد و البته شوک دوپینگ ساخو، به مصاف نیوکاسل رفت و با کسب تساوی دو بر دو مقابل نیوکاسل نتوانست به روند خیره کننده خود در یک ماه اخیر ادامه دهد.