ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلمبیا حریف اروگوئه در یک هشتم نهایی شد



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم ملی کلمبیا با ژاپن

 

اخبار ورزشی - کلمبیا حریف اروگوئه در یک هشتم نهایی شد

کلمبیا با شکست ژاپن با امتیاز کامل به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

تیم‌های کلمبیا و ژاپن از ساعت 00:30 بامداد امروز (چهارشنبه)، به وقت تهران برای برگزاری آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه پانتانال شهر کوئیبا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید.گل‌‌های کلمبیا را کانه (17، پنالتی)، جکسون مارتینز(55و82) و جیمز رودریگز(89) به ثمر رساندند. اوکازاکی نیز تک گل ژاپن را در دقیقه 46 وارد دروازه حریف کرد.

کلمبیایی‌ها در این نیمه روی خطایی که کانه در محوطه جریمه روی راموس انجام داد صاحب ضربه پنالتی شوند. کواردادو در دقیقه 17 پشت این توپ ایستاد و با شوتی محکم دروازه ژاپن را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه ژاپنی‌ها سعی در جبران گل خورده داشتند و چند موقعیت و کرنر هم به دست آوردند و در نهایت در وقت تلف شده این نیمه به گل تساوی رسیدند.

در نیمه دوم این کلمبیایی‌ها بودند که باز در پی جبران برآمدند و جکسون مارتینز توانست در دقیقه 55 گل دوم کلمبیا را به ثمر برساند. این بازیکن در دقیقه 82 یک‌بار دیگر دروازه نماینده آسیا را گشود تا تیمش سه بر یک پیش بیفتد و با کسب 9 امتیاز کامل به عنوان تیم صدنشین گروه C صعود کند.

کلمبیا باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اروگوئه‌ای برود که در بازی آخر خود ایتالیا را شکست داد و به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد.

جیمز رودریگز در دقیقه 89 بازی از سمت چپ حرکت کرد و توانست گل چهارم را وارد دروازه ژاپن کند.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
این خروس برد کلمبیا در برابر اروگوئه پیش بینی کرده بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ قهرمانان آسیا/ الشباب دوبی حریف استقلال در یک‌هشتم نهایی شد



لیگ قهرمانان آسیا,نتایج لیگ قهرمانان آسیا,اخبارلیگ قهرمانان آسیا

هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

الشباب دوبی حریف استقلال در یک‌هشتم نهایی شد/ صدرنشینی لخویا

تیم فوتبال الشباب دوبی حریف استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی‌ها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه دوم، دو بازی به طور همزمان برگزار شد و طی آن تیم فوتبال لخویا موفق شد میهمان خود الاتفاق را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

در دیدار دیگر نیز الشباب دوبی موفق شد میزبان خود پاختاکور را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

اهمیت این گروه از آن جهت بود که تیم دوم این گروه حریف استقلال ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.

بدین ترتیب و با توجه به نتایج به دست آمده تیم فوتبال لخویا با کسب 11 امتیاز صدرنشین گروه دوم شد و الشباب نیز با توجه به برد امشب با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و حریف استقلال شد.

جدول این گروه پس از انجام کامل بازی‌های گروهی به شرح زیر است:

1. لخویا 11 امتیاز

2. الشباب 9 امتیاز

3. الاتفاق 7 امتیاز

4. پاختاکور 7 امتیاز

فارس