ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: تیم به جام جهانی نرفت آن وقت به ما حمله کنید



علی کفاشیان,اخبار ورزشی

رأی در مورد تبانی دو سه روز دیگر اعلام می‌شود

کفاشیان: تیم به جام جهانی نرفت آن وقت به ما حمله کنید/ وزیر از تیم ملی حمایت می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر به جام‌جهانی نرفتیم به ما حمله کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس علی کفاشیان پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: جلسه ای را در اول سال کاری با عباسی داشتیم. چند مطلب مطرح شد. اینکه بتوانیم در یک فرصت زمانی سه ماهه سیستم فروش بلیت استادیوم آزادی را الکترونیکی انجام دهیم. تحلیل بازی‌ها و بالا بردن کیفیت لیگ برتر و دسته یک مورد تاکید قرار گرفت. وزیر درباره اهمیت بازی‌های تیم ملی در جام جهانی حمایت خود را اعلام کرد و قرار است در فاصله 5/1 ماهه وزارت وقت بیشتری را برای تیم ملی بگذارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که نظر وزیر درباره 16 یا 18 تیمی لیگ برتر در سال آینده چیست اظهار داشت: ما گزارشمان را اعلام کردیم، وزیر هم تصمیم را برعهده هیئت رئیسه گذاشت. ما هم این بحث را خواهیم داشت اما تا پایان لیگ تصمیم خاصی نخواهیم گرفت چرا که این مسئله از قبل مشخص شده و 16 تیمی را به اطلاع باشگاه‌ها رسانده بودیم. عباسی هم صحبت‌های ما را قبول کرده چرا که ما به دنبال کیفیت لیگ هستیم البته نقطه‌نظراتی مطرح شد که وزیر اعلام کرد آن را مورد بررسی قرار دهیم.

کفاشیان درباره تبانی لیگ دسته اول هم عنوان کرد: این بحثی است که کمیته انضباطی امروز اسناد آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. مجموعه‌ای از عوامل در تبانی بوده که کمیته انضباطی نظرش را اعلام می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا احتمال نیامدن شهرداری تبریز به لیگ برتر وجود دارد خاطرنشان کرد: هر امکانی هست این تصمیمی است که کمیته انضباطی می‌گیرد. ما کمیته استیناف را تشکیل دادیم. کمیته اخلاقی هم اسناد را دیده بنابراین برای اینکه رای قاطع بدهیم و دیگر نیازی به تجدید‌نظر نباشد با سه کمیته انضباطی، استیناف و اخلاق تصمیم نهایی گرفته می‌شود. این رای طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

کفاشیان در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه شایعه تبانی توسط کمالوند وجود دارد و با اینکه اعلام کرده بودند وی محروم است پس چرا فعالیت می‌کند و تصمیم فدراسیون چیست گفت: افراد خاصی دخیل بودند اما اجازه دهید کمیته انضباطی تصمیم بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه شنیده می‌شود از سوی مسئولان تبریزی روی شما فشار هست تا تبانی را پیگیری نکنید تصریح کرد: نه چنین چیزی نیست آنها دفاع می‌کنند تا تیمشان در لیگ باشد. وظیفه ما این است که صحبت‌های حامیان را هم بشنویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که حسن‌زاده اعلام کرده بود در لیگ تبانی نشده یادآور شد: پیش از این با اسنادی که بود تبانی محرز نبود اما الان ظاهرا اسناد دیگری دارند.

کفاشیان درباره صحبت‌های کی‌روش که با کنایه گفت نگران قطری های نباشید شاید عوامل آنها در فدراسیون خودمان باشند، عنوان کرد: نظر شخصی وی است و شاید اطلاعاتی به رسانه‌ها داده شده که نادرست است. اینها را کنار بگذاریم. اکنون باید از کی‌روش حمایت کنیم تا تیم به جام جهانی برود. اگر این اتفاق رخ نداد بعد به ما حمله کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مذاکره درباره داور سنگاپوری عنوان کرد: ما نامه نوشتیم اما آنها گفتند همین داور باید باشد. بنابراین درست نیست بیشتر از این بحث کنیم.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا حمایت وزیر از کی‌روش مربوط به بحث مالی هم می‌شود اظهار داشت: مسائل مالی زیاد ارزشی نداشت که در این جلسه بحث کنیم. وقت بیشتری لازم است تا مشکلات ریز را با وزیر مطرح کنیم اما همین که دستشان بالای سر ماست و حمایت می‌کنند خوب است. این حمایت را برای بازی آینده تیم ملی می‌خواهیم البته حمایت مالی هم جزو حمایت‌های وزیر است.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر نهایی شدن امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با هواپیمایی آسمان عنوان کرد: امروز تفاهم‌نامه را نوشتیم. امروز آن را نهایی می‌کنیم. از آنها تشکر می‌کنم که حمایت می‌کنند تا بهانه‌ای برای نرفتن به جام جهانی نباشد. تمام پروازها تا پایان جام جهانی و جام ملت‌های آسیا برعهده این شرکت است. تبلیغی روی پیراهن نخواهیم داشت اما از فضایی که داریم از تبلیغات استفاده می‌کنیم./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
نظر کفاشیان درباره حذف تیم ملی از جام ملتهای آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: پیشنهاد من برگزاری فینال جام حذفی درتهران است!/حتی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت باید از این تیم حمایت کرد!



علی کفاشیان: پیشنهاد من برگزاری فینال جام حذفی درتهران است/تیم ملی نباید به خاطر توان محدود من ضربه بخورد

رییس فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت باید از این تیم حمایت کرد.

 

علی کفاشیان,فینال جام حذفی,اخبار ورزشی

اخبار ورزشی - به گزارش خبرآنلاین؛علی کفاشیان که به عنوان عضو هیات اجرایی در جلسه امروز کمیته ملی المپیک شرکت داشت پس از پایان این جلسه درباره لیگ برتر حرف زد و گفت:«سال آینده قطعا لیگ 16 تیمی برگزار خواهد شد.این ماجرا را از یک سال و نیم پیش آغاز کرده ایم و برای سال آینده به نتیجه خواهد رسید.امسال لیگ فشرده ای را تجربه کردیم ولی قطعا در سال آینده این فشار نخواهد بود.»

از کفاشیان درباره جام حذفی،مکان و تاریخ برگزاری اش سوال کردیم که او گفت:« احتمالا بازی فینال به پس از رقابت های ایران در مرحله مقدماتی موکول می شود.با اینکه شهرهای قم و مشهد برای برگزاری فینال پیشنهاد شده است اما برگزاری فینال آیین نامه و تفاهم نامه دارد.درباره این قضیه قرعه میزبان را مشخص خواهد کرد ولی نظر من این است که فینال در تهران برگزار شود و هواداران هم 50-50 تقسیم شوند.»

کفاشیان با تاکید بر اینکه باید اردوی تیم ملی هر چه زودتر آغاز شود گفت:«زمان زیادی نداریم و باید اردوی تیم ملی را هرچه زودتر آغاز کنیم.پیشنهادهایی هم برای انجام بازی دوستانه با اردن،عراق و امارات دریافت کرده ایم که باید در جلسه هفته آینده با کادرفنی آنها را مطرح کنیم.»او درباره محرومیت هادی عقیلی هم حرف زد و گفت:«عقیلی حرفی با من نزده است.این تصمیم کمیته انضباطی بوده است و باید اجرایی شود.»

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه با رئیس فدراسیون قطر و اینکه آیا در این جلسه درباره تبانی بحث شد، گفت:« آنها در یک گروه 10 نفره برای حمایت کاندیداتوری قطر برای فیفا آمده بودند چون قطر میزبانی 2022 را دارد، بهتر است یک نماینده در فیفا داشته باشد. آنها این حمایت را از ما خواستند.»

وی همچنین درباره مجمع فدراسیون فوتبال هم گفت:« این مجمع تیرماه است و انتخابات زودرس را پیشنهاد می‌کنم. فضای جدیدی در فوتبال داریم و نیاز به حمایت مالی. مردم هم انتظارات زیادی دارند. توان من همین است. تیم ملی نباید به خاطر من که توانم محدود است ضربه بخورد.تا خرداد که بازی‌های جام جهانی داریم نباید هیچ تنشی ایجاد شود همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود.

اگر هم نرود تیم ملی از طرف دولت و مجلس و رسانه نیاز به حمایت دارد. می‌خواهم هر کسی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.ما حتما باید صعود کنیم. سه بازی داریم و باید قطر و لبنان را شکست دهیم. با شکست این ها می‌توانیم کره را هم مغلوب کنیم. روزهای سختی داریم. اگر تیم ملی به جام جهانی نرود اولین لطمه را بازیکنان و اهالی فوتبال می‌خورند باید همه عزم خود را جزم کنیم.»/خبرآنلاین