ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری خوانی مدیر پرسپولیسی ها با 6 در روزی که 4 امتیاز از استقلال عقبند!



 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طاهری

علی اکبر طاهری در جمع هواداران تیمش بعد از بردن صبا ، عدد 6 را نشان داد.

در روزی که پرسپولیس به گفته برانکو ایوانکویچ  مهمترین برد تیمش تا انتهای فصل را بدست آورد و از غفلت دیگر بالانشینان لیگ استفاده کرد تا به صدر جدول نزدیک شود ، مدیر قرمزها برای استقلالی ها کری خواند. او رو به دوربین هواداران تیمش نماد 6 را نشان داد و جشن پیروزی گرفت.

 

نمادی که فقط کری است برای استقلالی ها. او در روزی این کار را کرد که استقلالی ها 4 امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارند و در صدر جدول هستند. 4 هم عدد کری خاص استقلالی هاست.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
استقلال :جوابی بر تمامی کری خوانی های پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی از کری خوانی پرسپولیسی های انگلیس برای استقلال جلوی علی دایی!



علی دایی این روزها در لندن به سر می برد و هواداران ایرانی به هیچ وجه تنهایش نمی گذارند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس در انگلیس هم طرفداران زیادی دارد و آنها از هر زمانی برای کری خوانی مقابل استقلالی ها، استفاده می کنند. در عکسی که در زیر مشاهده می کنید، هوادارن پرسپولیسی کیکی را به دایی داده اند که در کنار آن نوشته شده بود: «پرسپولیس سرور استقلال.» عدد 6 هم که در کنار این جمله دیده می شد.

اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال,   پرسپولیس

 

اخبار  وزشی  -  خبرآنلاین