ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریس رونالدو شوالیه شد



اخبار,اخبارورزشی,نشان شوالیه  کریستیانو رونالدو


اخبار ورزشی - کریس رونالدو شوالیه شد

کریستیانو رونالدو موفق شد نشان شوالیه پرتغال را از دستان رئیس جمهور این کشور دریافت کند.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو در سال 2013 توانست عملکرد خوبی در تیم باشگاهی‌اش رئال‌مادرید داشته باشد و همراه پرتغال به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند. او هفته گذشته موفق شد بالاتر از لیونل مسی و فرانک ریبری به عنوان برترین بازیکن فوتبال جهان در سال گذشته معرفی شود و توپ طلای فوتبال جهان را به کارنامه موفقیت‌های خود اضافه کند.

رونالدو روز گذشته در کاخ ریاست جمهوری پرتغال حضور یافت و نشان شوالیه را از دستان "آنیبال کاواکو سیلو" رئیس جمهور این کشور دریافت کرد.

مهاجم پرتغالی پس از دریافت این نشان گفت: کسب این جایزه افتخار بزرگی برای من است و باعث می‌شود تا با انگیزه بیشتری در ادامه کار کنم. من در سال‌های آینده، سخت‌تر از قبل تلاش خواهم کرد تا بتوانم به موفقیت‌های بیشتری دست یابم. فوتبال برای من جنبه سرگرمی دارد. دوست دارم تا زمان بازنشستگی به جام‌های بیشتری دست یابم چه در باشگاه و چه همراه تیم ملی در جام جهانی. قهرمانی با پرتغال در جام جهانی بزرگترین موفقیت زندگی ورزشی من محسوب خواهد شد.

آنیبال کاواکو سیلوا رئیس جمهور پرتغال نیز با تمجید از کریبستیانو رونالدو او را الگویی برای نسل جوان پرتغالی‌ها توصیف کرد و رونالدو را شایسته دریافت این عنوان دانست.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ضربه ازاد رونالدو و گل زیبای ودیدنی کریس رونالدو (ببینید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریس رونالدو، شوالیه پرتغال شد +عکس


کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بالاترین نشان افتخار کشور پرتغال را از دست رئیس جمهور این کشور دریافت کرد.

سایت گل: در مراسم رسمی که امروز در کاخ ریاست جهوری پرتغال انجام شد، رونالدو مدال و نشان رسمی پرنس هنری را دریافت کرد؛ مدالی که معادل نشان شوالیه در سایر کشورهاست.

رونالدو بعد از دریافت این نشان، به خبرنگاران گفت:" کسب این نشان افتخار بزرگی برای من است و باعث خواهد شد تا با انگیزه بیشتری کار کنم. در سال های آینده، سخت تر از قبل تلاش خواهم کرد.

برای من فوتبال یک تفریح است. می خواهم تا زمان بازنشستگی به جام های بیشتری دست پیدا کنم؛ چه با باشگاهم و چه با تیم ملی."



آنیبال کاواکو سیلوا، رئیس جمهور پرتغال، هم اعلام کرد رونالدو به خاطر اعتباری که برای پرتغال در سطح جهان کسب کرد، شایسته دریافت این مدال بوده است:" او الگویی برای نسل جوان است. به خاطر سخت کوشی، نظم و اراده اش برای کسب پیروزی."