ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کروش پیراهن ازبکستان را بر تن سرمربی کره کرد!



کروش پیراهن ازبکستان را بر تن سرمربی کره کرد!

سرمربی ایران در عکسی،پیراهن ازبکستان را بر تن "چوی"کرد تا به وعده ای که داده بود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جنگ کروش و چوی بر سر ازبکستان همچنان ادامه دارد. کروش در یکی از مصاحبه هایش به سرمربی کره پیشنهاد کرده بود که در بازی مقابل ایران پیراهن ازبکستان را تن کند.

البته حرف های کروش فقط به پیشنهاد ختم نشده و سرمربی تیم ملی دیروز در تمرینات تی شرتی بر تن کردکه روی آن عکس فتوشاپی چوی با پیراهن ازبکستان دیده می شد.

 

کی روش,اخبار تیم ملی

در عکسی که جهان ورزش آن را منتشر کرده، نشان می دهد که این جنگ لفظی تمام شدنی نیست و تا بعد از بازی دو تیم ادامه خواهد داشت. شاید هم کروش با پوشیدن این تی شرت قصد داشت که چهره چوی در تمام مدت تمرین روبروی بازیکنان باشد تا آنها با انگیزه زیادی تمرین کنند.

سایت های کره ای هم در ادامه این اتفاقات از سرمربی تیمشان خواسته اند که بعد از برد ایران حتما پیراهن ازبکستان را بپوشد تا جواب کری خوانی کروش را بدهد./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
نظر اسکوچیچ سرمربی ملوان در خصوص درگیری کروش و کرانچار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش:پول نداشتم برای چوی پیراهن ازبکستان بخرم!/نکونام: خون که هیچ، جانم را برای ایران می‌دهم/اظهارات متفاوت مربی کره



اخبار ورزشی,ایران کره جنوبی

پول نداشتم برای چوی پیراهن ازبکستان بخرم!/ ایران خانه و خانواده من است

کی‌روش: می‌خواهیم به همراه کره جشن صعود بگیریم/ طبق رسم ایرانی به حریف گل می‌دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس مطبوعاتی بر خلاف سرمربی کره آرزو کرد ایران در کنار کره جنوبی جشن صعود بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با کره جنوبی گفت: ابتدا به همه ظهر بخیر و به همه اهالی رسانه‌ خوش‌آمد می‌گویم. از تاخیرم در این نشست خبری عذرخواهی می‌کنم.

متاسفانه ترافیک باعث شد که دیر به نشست خبری برسیم. اگر چوی جای من حضور داشت از همین الان شروع به جنگ می‌کرد، اما ما عذرخواهی می‌کنیم. به تیم ملی کره جنوبی تبریک می‌گویم که به جام جهانی صعود کرده است. من از جانب تیم ملی ایران به کره‌ای که صعودشان را روی کاغذ مسجل کرده‌اند تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: این خواسته قلبی ماست که با تمام انگیزه فردا شاهد بازی خوبی باشیم. در کنار کره به جام جهانی برویم و در کنار آنها جشن صعود بگیریم. ما احترام بسیار زیادی برای کره جنوبی قائلیم. ما اینجا هستیم که ماموریت‌مان را به پایان برسانیم و امیدواریم این مهم را انجام بدهیم. فردا با تمام قدرت می‌خواهیم صعود کنیم.

کی‌روش پس از مطرح شدن سوالی درباره اظهارات بازیکنان کره از نکونام وارد بحث شد و گفت: من بعد از 33 سال کار در ژاپن، امریکا، اسپانیا، آفریقای جنوبی و انگلیس هیچگاه شاهد چنین لغاتی مانند خون و انتقام نبودم و معتقدم باید این بحث را همین جا تمام کنیم. می‌دانم فدراسیون کره، بازیکنان و مردم کره انسان‌های خوبی هستند.

جهان می‌داند که کره‌ای‌ها مردم مهربان نوع دوست و بسیار خوبی هستند. پس ما هیچگاه وقتی یک یا دو نفر این حرف‌ها را می‌زنند نظرمان را درباره واقعیت کره‌ای ها عوض نمی‌کنیم.

وی ادامه داد:  ما باید برای تمام هواداران ایرانی و کره‌ای فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. همانطور که قانون فیفا تاکید می‌کند فوتبال جوانمردانه‌ای را انجام بدهیم .

این یک رسم ایرانی است که ما برای رقبای خودمان گل می‌بریم فردا برای کره‌ای‌ها هم گل می‌بریم .وقتی صحبت از انتقام می‌شود، ما فقط از راه فوتبال جواب می‌دهیم، چون این تنها راهی است که بلدیم.

وقتی صحبت از خون به میان آمد ما با تحرک و عرق ریختن جواب این حرفها را می‌دهیم. آخرین جمله من خیلی ساده است؛ ما اینجا هستیم که صعودمان را جشن بگیریم، حضور ما برای جنگیدن با کره نیست، آمده‌ایم با کره بازی کنیم. شما در جنگ با حریفتان روبرو می‌شوید ولی در چنین مسابقه‌هایی شما در کنار حریفتان قرار می‌گیرید. من از رسانه‌های ایرانی و کره ای درخواست دارم که بیایید همه با هم از فوتبال لذت ببریم.

خبرنگاری دو سوال از کی‌روش داشت که  آیا طبق حرف قبلی خود برای سرمربی کره پیراهن ازبکستان را می‌خرید و اینکه پس از دو سال زندگی در ایران چه قدر احساس ایرانی بودن می‌کنید کی‌روش در پاسخ گفت: بگذاریم کمی هم شوخی کنیم!

من آماده بودم یک پیراهن برای چوی بیاورم، اما وقتی گفت ما یازده پیراهن می‌خواهیم من پول ندارم بخرم! در حقیقت تلاش می‌کنم که در اتمام بازی با چوی دست بدهم و با هم جشن صعود بگیریم. این مایه افتخار من خواهد بود که پیراهن ایران را به چوی هدیه کنم، اما پاسخ به سوال دوم: ایران خانه من است. ایران خانواده من است.

 

با تمام وجود آماده بازی با کره هستیم

نکونام: خون که هیچ، جانم را برای ایران می‌دهم/ وقتی چوی مصاحبه کرد جوابش را دادم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: خون که هیچ، من برای ایران جانم را هم می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی گفت: می‌دانیم بازی سختی است اما با انگیزه تمرین کرده ایم و فقط فقط به صعود فکر می‌کنیم. به بازی دیگری که برگزار می‌شود فکر نمی‌کنیم. با تمام وجود آماده این بازی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که ایرانی‌ها تلاش می‌کنند حاشیه کم شود اما یکی از بازیکنان کره اظهار نظری درباره نکونام کرده بود، گفت: من صحبتی نکردم. خون که مهم نیست من برای کشورم جانم را می‌دهم. ما فوتبال مان را بازی می‌کنیم. برای ایران هم خون گریه می‌کنم و هم جان می‌دهم .فوتبالیست باید فوتبالش را بازی کند و به این حرف ها کاری نداشته باشد. من قبل از اینکه سرمربی کره حرفی بزند حرف نزدم اما وقتی مصاحبه کرد من جوابش را دادم. خون گریه کردن مهم نیست برای ایران بزرگ جانم را هم می‌دهم. 

 

هیچ نگرانی برای بازی فردا ندارم

اظهارات متفاوت چوی: نمی‌دانم صحبت‌هایم چطور منعکس شد!

سرمربی تیم ملی فوتبال کره گفت: نمی‌دانم صحبت‌هایم چگونه منتشر شده که باعث واکنش سرمربی ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال، چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی کره جنوبی دراین کنفرانس گفت: تمرکز تیم ملی کره فقط روی بازی مقابل ایران و شکست دادن ایران است و بازیکنان ما آماده ارائه بهترین بازیشان هستند و از نظر فیزیکی و تعادل تیمی در بهترین شرایط قرار دارند.

سپس رسانه ها سوالاتشان را از وی پرسیدند که اولین سوال مربوط به ترکیب تیم ملی کره جنوبی بود. چوی در این باره گفت: مشکلاتی داریم که در پی حل کردنشان هستیم. البته بازیکنان جایگزین زیادی را برای غایبان احتمالی دارم اما به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی هیچ نگرانی برای بازی فردا نخواهم داشت.

هر کدام از بازیکنان من درترکیب قرار بگیرند، بهترین نمایش را خواهند داشت. به عنوان من بازیکنی به نام «کیم چی او» دارم که اگر در بازی بتواند گل بزند مشکل خاصی نخواهند داشت. ما انگیزه داریم که این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بازیکنان ما در روزهای گذشته تمرینات شادابی  را داشته اند تا در مقابل ایران به میدان بروند.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به سوال یک خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه چرا با صحبت‌هایش بازی فوتبال که از نظر فیفا باید جوانمردانه و زیبا باشد را به جنگ تبدیل کرده است گفت:نمی خواهم درباره ماجرای انعکاس صحبتهایم درباره کی روش و تیم ملی ایران صحبت کنم که باعث واکنش سرمربی ایران شد.

من نمی دانم حرفهایم چطور منعکس شد اما به هر ترتیب همه چیز در حال حاضر به پایان رسیده و باید به فکر انجام یک بازی زیبا باشیم. فردا بازی آخرما در مسابقات مقدماتی جام جهانی است که باید آن را ببریم و به بهترین شکل مسابقات را به پایان برسانیم.

چوی درباره وضعیت آب و هوایی اولسان در حین بازی گفت: مثل اینکه هوا بارانی است اما هرچقدر هم باران ببارد، برای ما مهم نیست.ما بازی خودمان را انجام می دهیم و کاملا آماده هستیم. همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب مهیاست و ما هم آماده ایم.

در پایان «کیم چی او» مهاجم کره جنوبی که در کنفرانس حاضر شده بود درباره بازی مقابل ایران گفت: من و هم تیمی هایم تلاش می کنیم تا بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم و هدفمان این است که با تعداد گلهای بالا، ایران را شکست دهیم و در بهترین شرایط به جام جهانی صعود کنیم./فارس