ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کره‌شمالی به ایران می‌آید؟/ فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال حریف تدارکاتی ازشرق آسیا



سفر کره‌شمالی به ایران,مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا,فدراسیون فوتبال

کره‌شمالی به ایران می‌آید؟/ فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال حریف تدارکاتی ازشرق آسیا

فدراسیون فوتبال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی پیش از بازی با تایلند است اما هنوز هیچ تیمی از شرق آسیا حاضر نشده به ایران بیاید.

به گزارش ایسنا با لغو دوباره اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال ایران، تنها برنامه بجای مانده و البته قطعی تیم ملی اردوی آماده‌سازی پیش از بازی با تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیاست.

کارلوس کی‌روش درخواست انجام یک دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی از شرق آسیا را برای این اردو ارایه کرده اما تیم‌های چین و ویتنام به دلیل اینکه در همان مقطع مسابقه‌ای را از قبل در برنامه دارند، درخواست ایران را نپذیرفتند.

تیم ایران 23 مهر (15 اکتبر) در تهران با تیم تایلند بازی می کند و کی روش درخواست کرد تیم ملی 18 یا 19 مهر با تیمی از شرق آسیا در تهران بازی تدارکاتی داشته باشد. از طرفی بسیاری از این تیم‌ها هم مانند ایران 23 مهر بازی‌های رسمی و غیررسمی دارند و مسافرت طولانی پیش از این مسابقه‌ها برایشان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، فدراسیون همچنین از اندونزی و کره‌شمالی برای انجام بازی تدارکاتی درخواست رسمی کرد که اندونزی هم به دلیل بازی با چین در 15 اکتبر نمی‌تواند به ایران سفر کند. البته کره‌شمالی هنوز پاسخ رسمی ارایه نکرده اما محدودیت‌های مسافرتی تعیین شده از سوی دولت این کشور برای تیم‌های ملی‌اش، احتمالا منجر به پاسخ منفی آنها هم خواهد شد.

مالدیو و چند تیم آفریقایی برای حضور در ایران و انجام بازی تدارکاتی در آن مقطع مشکلی ندارند اما این به نظر کی‌روش بستگی دارد. در هر حال فدراسیون همچنان در تلاش است تا حریفی از شرق آسیا را برای بازی تدارکاتی تیم ملی مهیا کند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
ایران 3-2 کره شمالی جام ملتهای آسیا 1980

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی خواستار عذرخواهی "چوی" از مردم ایران شد



فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی,درخواست فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی ازچوی

مهدی محمدنبی اعلام کرد؛

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی خواستار عذرخواهی "چوی" از مردم ایران شد

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد طبق مسئولان فدراسیون فوتبال کر‌جنوبی، "چوی" سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور باید از فدراسیون و مردم ایران به خاطر اظهار نظرش عذرخواهی کند.

به گزارش  مهر، مهدی محمدنبی در خصوص صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی علیه ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی مذاکره ای که با مسئولان فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی داشتیم، آنها اعلام کرده‌اند "چوی" باید از فدراسیون و مردم ایران به خاطر اظهار نظرش عذرخواهی کند.

وی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: خوشبختانه تمرینات به خوبی پیگیری می‌شود و شرایط خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است. امروز صبح بازیکنان به مدت یک ساعت و نیم تمرینات پر فشاری را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: کادرفنی تیم ملی عصر امروز شنبه نیز بازی تیم ملی کره‌جنوبی که اخیرا انجام داده بود، را آنالیز می‌‌کنند. بازیکنان در جلسه فنی که دارند، تمامی نقاط ضعف و قوت  تیم مقابل را ارزیابی می‌کنند.

محمدنبی در ادامه گفت: خوشبختانه مصدوم و یا بازیکنی که نتواند تیم را همراهی کند، نداریم. تمامی بازیکنان در شرایط مساعدی به سر می‌برند و با تمرینات پر فشاری که پشت سر می‌‍گذارند، آماده بازی با کره‌‎جنوبی هستند.

ملی‌پوشان ایران فردا صبح بیست و ششم خردادماه تمرینات خود را از ساعت 11 تا 12:30 زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند./مهر