ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرانچار: آقای رویانیان اول در حیاط خانه خود را جارو کن، بعد به حیاط خانه دیگری بپرداز



سرمربی تیم فوتبال سپاهان,تیم ملی کرواسی,وضعیت جباری

مشابه وضعیت جباری در تیم ملی کرواسی تجربه داشته‌ام/ او را موقتا کنار گذاشته‌ایم
کرانچار: آقای رویانیان اول در حیاط خانه خود را جارو کن، بعد به حیاط خانه دیگری بپرداز

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همچون شرایط جباری را در تیم ملی کرواسی تجربه کرده‌ام.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن سورینت، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تمیش مقابل راه‌آهن سورینت اظهار داشت: ما در این دیدار نیازمند برد هستیم. با تماشای بازی‌های راه آهن سورینت مقابل استقلال و سایپا، آنها را کاملا آنالیز کرده و پس از بررسی‌هایی که داشتیم روی تاکتیک انتخابی سپاهان برای رویارویی با آنها برنامه‌ریزی کردیم. در واقع باید بگویم جایگاه فعلی راه آهن سورینت در جدول جایگاه واقعی این تیم نیست.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در دیدار فردا به اهداف خود دست یابیم. پس از هفت هفته لیگ 11 امتیاز به دست آوردیم و فاصله امتیازی تیم با صدر جدول تنها 4 امتیاز است و هنوز بازی‌های زیادی از لیگ باقی‌ مانده‌اند. ما در هفته‌های آینده قطعا اوضاع بهتری خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص محرم نویدکیا، گفت: وی بعد از عمل جراحی که در آلمان داشت، به ایران برگشته و اکنون دوران نقاهت پس از عمل را می‌گذراند.

وی با بیان اینکه افشین، جباری و کریمی به تمرینات تیم ما دیر اضافه شدند، گفت: این سه بازیکن در اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه حضور نداشتند و از تمرینات عقب ماندند. همین عقب ماندگی آنها تا امروز به دنبال این سه نفر است. افشین در تمرینات خیلی با انگیزه کار می‌کند. ما همچنین منتظر آماده شدن کامل یعقوب کریمی هم هستیم. زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

کرانچار در مورد جباری گفت: او بازیکن با کیفیتی است اما به هر حال کسی که نمی‌تواند تمام افکار و ذهنیتش را برای تلاش در تیم و موفقیت به کار ببرد. در شرایط فعلی او گزینه خیلی مناسبی نیست به همین دلیل ما او را موقتا کنار گذاشتیم. من روی کیفیت بازی جباری صحبتی ندارم. او بدنش در تیم حضور دارد اما ذهنش جای دیگری است.

 

ما منتظریم تا ببینیم باشگاه در خصوص وی چه تصمیمی می گیرد و در این خصوص تابع تصمیم باشگاه هستیم چون منافع تیم نسبت به نظر من ارجحیت دارد. من در خصوص وضعیت جباری تجربه مشابهی در تیم ملی کرواسی دارم که در آن تجربه ما بازیکن را مورد تحریم قرار دادیم تا بتواند به شکل اصلی و توانایی های خود باز گردد.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر رویانیان مبنی بر اینکه کرانچار از کرواسی اخراج شده و اجازه کار در این کشور را ندارد اظهار داشت: من فکر می کنم رویانیان به دلیل ترس ناشی از عدم اعتماد به نفس نسبت به شرایطی که تیمش دارد چنین اظهار نظرهای کذب و در واقع غیر حقیقی را مطرح می کند. من کاملا آزاد هستم و هرجا که بخواهم می توانم کار کنم و هر گونه فعالیت اجتماعی را که بخواهم می توانم انجام دهم.

کرانچار در این زمینه تاکید کرد: آقای رویانیان بهتر است به شرایط تیم خود بپردازد و ما در این خصوص در کرواسی ضرب المثلی داریم که اول در حیاط خانه خود را جارو کن و بعد به حیاط خانه دیگری بپرداز./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
خردادماه حیاط خانه ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور نابهنگام یک کرکس بزرگ در حیاط یك خانه مسکونی در تهران!



 

 

حضور نابهنگام یک کرکس بزرگ در حیاط یك خانه مسکونی در تهران!

 

حضور نابهنگام یک کرکس بزرگ در حیاط یك خانه مسکونی موجب ترس و نگرانی ساكنان خانه شد.

البرز:علی خلیق فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل در این‌باره گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی و اطلاع‌رسانی در مورد حضور این حیوان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در ساعت 14:35 روز شنبه عوامل ایستگاه 71 آتش‌نشانی را روانه محل اعلام شده در خیابان گلبرگ، خیابان صفایی کرد.

خلیق با بیان اینكه حضور این پرنده غیر اهلی در حیاط منزل مسکونی آرامش ساكنان آن را برهم زده بود، گفت: آنان از ترس حمله احتمالی این حیوان در حیاط رفت و آمد نمی‌كردند.

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه و با دقت، این حیوان را به دام انداخته و به ایستگاه خود منتقل كردند تا آن را به ماموران محیط‌زیست در پارك پردیسان تحویل دهند.... /alborznews.net