ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کار سوشا مکانی به بخیه زدن کشید


دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت امروزش در جریان این تیم باید ابروی خود را بخیه بزند.

خبرگزاری تسنیم: در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس و در قسمت سانتر از جناحین برخوردی شدیدی بین سوشا مکانی و محمدعباس‌زاده پیش آمد که بعد از این برخورد دروازه‌بان پرسپولیس مجبور شد به رختکن برود.

سوشا مکانی در خصوص این اتفاق گفت: وقتی می‌خواستم توپ را مشت کنم چانه محمدعباس‌زاده به ابرویم برخورد کرد و باعث شد دچار شکافتگی ابرو شودم به همین خاطر باید به دکتر بروم و ابروی خود را بخیه کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به بازی روز پنجشنبه پرسپولیس با سپاهان می‌رسد گفت: صددرصد به بازی می‌رسم. مشکلی وجود ندارد و فقط یک شکافتگی ساده ابرو است.


ویدیو مرتبط :
سوپر واکنش سوشا مکانی در بازی با بنیاد کار.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوشا مکانی امروز چه کار کرد؟


حمید درخشان همچنان درگیر حاشیه های تیمش است.

خبرآنلاین: حمید درخشان که خودش روزگاری یکی از جنجالی ترین بازیکنان تاریخ ملی ایران بوده و حالا نمی تواند تیمش را جمع کند. بعد از حاشیه های بی پایان صادقیان ، او چالش جدیدی هم دارد، سوشا مکانی.

درخشان که تعطیلات نیم فصل با کنار گذاشتن نیلسون هم توانست جا برای خرید های برزیلی اش باز کند و هم سعی کرد به رقابت جنجالی میان دو گلرش پایان دهد ف انگار خیلی هم نتوانسته برای این بازیکن معلم باشد چون در اولین برخورد با سوشا ، این بازیکن به شدت علیه سرمربی موضع گرفته است.

خبرگزاری فارس گزارش داد که سوشا وقتی دیده اسمش در لیست تیم نیست با اعتراض اردو را قبل از بازی با راه آهن ترک کرده است.

مکانی تا 48 ساعت قبل همراه تیم ملی در اردوی سوئد بود.