ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارد به استخوان استقلال رسید/ اسپانسر عضو هیات مدیره می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار باشگاه استقلال

با توجه به مشکلات مالی شدید استقلال و به جهت ترغیب بیشتر به همکاری، ظاهرا این باشگاه پیشنهاد داده که سبک دست عضو هیات مدیره آبی‌پوشان شود.

شرایط مالی استقلال این روزها دوباره می رود تا بحرانی شود، آخرین دریافتی‌های استقلال برمی‌گردد به پیش از عید نوروزکه پانصد میلیون تومان توسط سازمان لیگ از محل درآمد های استقلال به افشارزاده پرداخت شد که از این پول بازیکنان نفری بیست تا سی میلیون تومان گرفتند و البته در آخرین روزهای سال هم دویست میلیون توسط  سبک دست «اسپانسر باشگاه استقلال» پرداخت شد که با این پول هم حقوق‌های معوقه کارمندان باشگاه استقلال پرداخت شد.

پس از این دو دریافتی استقلال هنوز هیچ دریافتی دیگری نداشته و به این ترتیب کادر فنی و البته بازیکنان «که همان روزها هم از دریافتی کم خود دلخور بودند» همچنان ماه‌هاست که دریافتی نداشته اند و البته افشارزاده به شدت می‌کوشد تا این موضوع را بر طرف کند.

نکته اینجاست که پیش از عید رابطه باشگاه با اسپانسر خودش به هم ریخته بود و افشارزاده حتی تا مرز فسخ قرارداد با اسپانسر هم رفت اما پس از آنکه وزارت ورزش چراغ سبزی به مدیرعامل استقلال نشان نداد، رابطه به اجبار بهتر شد و در همین راستا آخرین خبر این است که شاید برای همکاری بیشتر سبک دست «شرکت توسعه صنایع نوین» و تزریق های بیشتر مالی در این آخرین روزهای لیگ، وی را به هیات مدیره استقلال اضافه کنند.

البته این موضوع درحد پیشنهاد است و مشخص هم نیست که سبک دست با توجه به مزایده استقلال این پیشنهاد را بپذیرد چرا که آینده استقلال اصلا معلوم نیست. از سوی دیگر طبق اساسنامه باشگاه استقلال تنها پنج تا هفت نفر می توانند عضو هیات مدیره باشند که همین حالا هم این تعداد هشت نفر «یک نفر اضافه» است و این کار را مشکل‌تر می کند.

به هر حال طی روزهای گذشته اعضای کادر فنی استقلال دلخوری خود را به مدیر عامل استقلال رساندند و بازیکنان هم کم کم دوباره سر و صدا و اعتراضشان به گوش می رسد. باید دید افشارزاده چگونه می تواند از مشکلات مالی اخیر رهایی پیدا کند؟

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت استقلال در گفت وگوی رادیویی با دکتر حسن زمانی عضو هییت مدیره استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسپانسر استقلال عضو هیات مدیره نیست!


انتظار می‌رفت سبک‌دست به‌عنوان حامی مالی باشگاه جزو نخستین نفراتی باشد که در میان اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال دیده می‌شود

آی اسپورت: وزارت ورزش اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال را معرفی کرد. برهمین اساس عباس کردنوری، مسعود امامی، شهاب جهانیان و مقداد نجف‌نژاد، چهار گزینه‌ای هستند که فعلاً به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره معرفی شده‌اند و قرار است در روزهای آینده نفرات دیگری به این تعداد اضافه شوند.

نکته جالب و مبهمی که در این جمع چهار نفره به چشم می‌آید، جای خالی شاهرخ سبک‌دست به‌عنوان حامی مالی باشگاه استقلال است! گرچه وزارت ورزش اعلام کرد دیگر اعضا در روزهای آینده انتخاب خواهند شد اما انتظار می‌رفت سبک‌دست به‌عنوان حامی مالی باشگاه جزو نخستین نفراتی باشد که در میان اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال دیده می‌شود! جای خالی او اما حالا سوال‌های متعددی را مطرح می‌کند. اینکه آیا ممکن است وزارت ورزش درصدد یافتن اسپانسر دیگری برای استقلال باشد یا در ادامه سبک دست را به جمع اعضای هیات‌مدیره اضافه خواهد کرد؟ شهاب جهانیان به‌عنوان مشاور وزیر و عضو سابق هیات‌مدیره ملوان و مسعود امامی، دو عضو تقریباً ناشناخته‌ هیات‌مدیره جدید هستند.