ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارخانه: در المپیک می‌توانیم روی سکو برویم


کارشناس والیبال ایران گفت: تیم ایران می‌تواند روی سکوی المپیک هم بایستد، چرا که چیزی از تیم‌های دیگر کمتر ندارد.

خبرگزاری میزان: مصطفی کارخانه درباره برد تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان و صعود به المپیک اظهار داشت: در وهله اول این صعود را به مردم ایران تبریک می‌گویم. خوشخبتانه توانسیتم با انجام یک بازی منطقی تیم لهستان را شکست دهیم و به المپیک صعود کنیم.

وی افزود: ما در والیبال جزو قدرت‌های جهانی هستیم و همانند لهستان و فرانسه تنها یک باخت در این مسابقات داشتیم. به نظر من تیم ایران می‌تواند روی سکوی المپیک هم بایستد، چرا که چیزی از تیم‌های دیگر کمتر نداریم.

کارشناس والیبال ایران با اشاره به عملکرد خوب لوزانو در رقابت‌های انتخابی المپیک تصریح کرد: لوزانو توانست به خوبی تیم ایران را رهبری کند و این مسئله در گرفتن وقت‌های استراحت و تعویض‌ها به خوبی قابل مشاهده بود.

کارخانه در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران در برخی پست‌ها مثل لیبرو با مشکل مواجه نیست، گفت: ما در این پست فرهاد ظریف و مهدی مرندی را داریم که هر دو بازیکنان باکیفیتی هستند. به خصوص فرهاد ظریف که همچنان بهترین است و با توجه به اینکه در المپیک تجربه حرف اول را می‌زند این بازیکن می‌تواند کمک حال تیم ملی باشد.


ویدیو مرتبط :
آیا در نماز آیات بعد از جمله بسم الله الرحمن الرحیم می توانیم به رکوع برویم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضاییان: می‌توانیم با کی‌روش به جام جهانی برویم



اخبار,اخبار ورزشی,  رضاییان

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان باید در پرسپولیس خودشان را نشان دهند و نباید اگر یک روز سوشا مکانی بازی نمی‌کند ناامید باشیم.

رامین رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار فردای تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

در ابتدای مصاحبه از گل فوق‌العاده‌ای صحبت کن که به پدیده زدی.
من همیشه در تمرین ضربات آزاد را می‌زنم و وقت زیادی برای این موضوع می‌گذارم، البته زدن ضربات ایستگاهی در راه‌آهن هم با من بود اما شرایط این تیم با پرسپولیس فرق می‌کند. دوست داشتم در بازی با پدیده گل بزنم تا به پرسپولیس کمک کنم و خدا را شکر که گل زدم تا بتوانم این گل را به علی کریمی اسطوره فوتبال ایران تقدیم کنم. او اسطوره همیشگی فوتبال است و من از ته قلبم دوستش دارم. زحماتی که کریمی برای من کشیده را هیچگاه فراموش نمی‌کنم و حیف است که او از فوتبال دور است.

 زمانی که بعد از گل عدد 8 را نشان دادی، خیلی‌ها فکر کردند گلت را به امام رضا(ع) تقدیم کردی!
من نذری داشتم که بعد از بازی ادا کردم. رابطه من با امام رضا(ع) قلبی است و نزدیکی خاصی به ایشان دارم، البته تولد پدرم هم بود و خوشحالم که در روز تولد پدرم گل زدم.

 پرسپولیس در دیدار با پدیده آن تیم همیشگی نبود، آیا این موضوع دلیل خاصی داشت؟
به هر حال پیش می‌آید یک تیم نتواند همیشه روال خوبی که دارد را ادامه دهد و گاهی پیش آمده که تیم‌های بزرگ، روز بد داشته باشند. به هر حال آب و هوای مشهد هم با تهران فرق می‌کرد. من اهل بهانه‌گیری نیستند، اما اگر شما ببینید، ما همیشه روی اتفاقات گل می‌خوریم، اما به هر حال فوتبال همین است. به نظر من در مشهد ما شاهد روز معمولی پرسپولیس بودیم، اما با این حال باز هم یک امتیاز گرفتیم.

 

پرسپولیس تیم بزرگی است و شک نکنید که به بالای جدول می‌رویم اما هواداران باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند. قطعاً با مدیریت خوب باشگاه و هدایت کادر فنی، اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد. اما باید این نکته را هم بگویم که بعد از گلی که به پدیده زدم، یاد مرحوم هادی نوروزی افتادم، او هم در بازی با پدیده یک گل قشنگ زد و خوشحالم که یاد او را زنده کردم. هنوز هم باورمان نمی‌شود که او از پیش ما رفته و امیدوارم با گلم روحش را شاد کرده باشم.

با این شرایط، انتظارات هواداران پرسپولیس هم از تو بالا خواهد رفت که از این بعد ضربات ایستگاهی برای پرسپولیس گل داشته باشد.
قطعاً همینطور است، البته باید بگویم که با این گل اعتماد به نفس من هم بالا رفته است و این موضوع در فوتبال روز دنیا هم وجود دارد. شما ببینید در ایران هم بازیکنان خوبی هستند، اما اعتماد به نفس بالایی ندارند. اگر می‌بینید بازیکنی مثل مسی چند نفر را دریبل می‌زند، به خاطر اعتماد به نفسش است و به نظر من اعتماد به نفس 80 درصد توان یک فوتبالیست است. به طور مثال؛ بازیکنی را می‌بینید که در تمرین عملکرد خوبی دارد اما در زمان بازی چون اعتماد به نفسش زیاد نیست، عملکرد خوبش را نمی‌تواند نشان دهد، اما باید بگویم که گلی که به پدیده زدم باعث شد تا اعتماد به نفس من هم بالا برود.

پدیده‌ای‌ها معتقد بودند که داور تهرانی نباید برای بازی پرسپولیس و پدیده انتخاب می‌شد، تو در این باره چه صحبتی داری؟
به نظر من پدیده‌ای‌ها بحث داوری را بیش از اندازه بزرگ کردند، پرسپولیس تیمی است که بیشترین ضرر را از داوری کرده، اما نباید داوری بهانه باشد. گل‌های پدیده در این بازی حاصل اتفاق بود، اما برای ما پیش آمده که توپ به سینه یا سر بازیکن ما برخورد کرده و داور پنالتی گرفته است. به نظر من داوران ما زحمات زیادی می‌کشند و روز به روز قضاوت‌هایشان بهتر می‌شود. قشر داوری قشر قابل احترامی است و نباید آنها را زیر سؤال برد.

فردا باید با استقلال خوزستانی بازی کنید که مدت‌هاست در صدر جدول قرار دارد، فکر می‌کنید نتیجه چه خواهد شد؟
ویسی مربی من بوده و زحمات زیادی برای من کشیده است که همیشه به او احترام خاصی می‌گذارم. ویسی برای تیمش وقت زیادی می‌گذارد و نان بازویش را می‌خورد، اما به هر حال بازی مقابل پرسپولیس برای آنها سخت خواهد بود، همانطور که برای ما سخت هست، اما امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند تا بتوانیم سه امتیاز این بازی خانگی را در تهران نگه داریم.

 چند وقتی که انتقادات زیادی به سوشا مکانی می‌شود و حتی بعد از اخراج مقابل پدیده باز هم صحبت‌های زیادی درباره او مطرح شد، به عنوان یک همبازی چه صحبت‌هایی درباره این بازیکن داری؟
سوشا دروازه‌بان خوبی است و من نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها بشوم، اما در بازی تیم‌های بزرگ هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد، به نظر من سوشا مکانی در بازی با پدیده مقصر نبود و اتفاقات فوتبال همین است. شاید یک روز او خوب باشد و من عملکرد خوبی نداشته باشم. او گلر خوبی است اما در آن صحنه من استارت سنگینی زدم که به بازیکن پدیده برسم اما نمی‌دانم که به او می‌رسیدم یا نه، اما سوشا مکانی سد راه او شد تا گل سوم را نخوریم و شکست مان قطعی نشود، اما با این همه وقتی یک دروازه‌بان به تیم ملی دعوت می‌شود حتماً عملکرد خوبی دارد.

در نبودش مقابل استقلال خوزستان شرایط شما چطور خواهد شد؟
ایمان صادقی هم دروازه‌بان خوبی است و به نظر من در چنین موقعیت‌هایی که برایشان به وجود می‌آید باید خودشان را نشان دهند. نباید وقتی یک روز سوشا مکانی نیست ناامید باشیم.

بیشتر از نیم فصل از حضورت در پرسپولیس گذشته است، در این مدت از عملکرد خودت رضایت داری؟
من نمی توانم در این باره قضاوت کنم، این موضوعی است که مردم باید درباره‌اش حرف بزنند اما جا افتادن در تیمی مثل پرسپولیس سخت است. از خودم باید بگویم که شرایط خوبی دارم، اما باید تلاش کنم تا شرایطم بهتر باشد.

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟
در این باره نمی‌خواهم صحبت کنم، اما ما از تیم‌های بالای جدول هستیم و شرایط خوبی داریم، قطعاً با تلاش بازیکنان و کارهایی که کادر فنی انجام می‌دهد، می‌توانیم جواب زحماتمان را بگیریم.

در انتهای این مصاحبه، از شرایطت در تیم ملی هم بگو.
افتخار می‌کنم که با مربی‌ مثل کارلوس کی‌روش در تیم ملی کار می‌کنم و همیشه گفته‌ام که چه به تیم ملی دعوت بشوم چه نشوم، کی‌روش را دوست دارم. او مربی بزرگی است و می‌توانیم با کی‌روش به جام جهانی برویم. بازی کردن من در تیم ملی مهم نیست و این میان تیم ملی مهم است. همه ما بازیکنان به تیم ملی می‌آییم و می رویم، اما آن چیزی که همیشه می‌ماند تیم ملی است. اگر به تیم ملی دعوت شوم، با همه توان تلاش می‌کنم و اگر دعوت نشوم، به عنوان یک هوادار برای تیم ملی کشورم دعا خواهم کرد.


  اخبار  ورزشی  - فارس