ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کادر فنی تیم امید بدون مجوز حق مصاحبه ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران

مصاحبه اعضای کادر فنی تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران منوط به ارائه مجوز توسط مجموعه فدراسیون فو‌تبا‌ل شد.

  روز گذشته رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در جلسه‌ای با کاشانی، مدیر تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران ممنوعیت مصاحبه اعضای کادرفنی امید را بدون کسب مجوز به حبیب کاشانی ابلاغ کرد و مصاحبه این اعضا را منوط به اجازه مجموعه فدراسیون فو‌تبا‌ل دانست.

در این جلسه کفاشیان ضمن ابراز نارضایتی از صحبت‌های مایلی‌کهن و ایجاد فضاسازی و حواشی پس از آن عنوان کرد که چنین صحبت‌هایی عامل خدشه‌دار شدن وحدت تیم‌های ملی و ناراحتی برخی ارکان فدراسیون فو‌تبا‌ل شده است.

مدیر تیم فو‌تبا‌ل المپیک نیز ضمن پذیرش صحبت‌های رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل چنین مساله‌ای را درست دانست و عنوان کرد که در راستای احقاق آن تلاش خواهد کرد.


اخبار ورزشی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
اردوی تیم ملی امید همچنان با کادر فنی بدون قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امید کادر فنی تیم ملی به بازی های پلی آف!


قصد نداریم که در شب های پیروزی توضیح بدهیم و در شب های باخت، همه چیز را توجیه کنیم. اگر به شکل مستقیم صعود نکنیم، می توانیم به پلی آف فکر کنیم.





تماشا:  آنتونی سیموئز، دستیار اول کارلوس کی روش به جای سرمربی محروم تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او قبل اینکه وارد سالن کنفرانس شود، صحبت هایش را با کی روش هماهنگ کرد رو به روی خبرنگاران نشست: «این بازی نشان داد که فوتبال تا چه حد می تواند بی رحم باشد. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم اما برای ما شب خوبی نبود. در این بازی جرقه ای که لازم بود اتفاق بیفتد رخ نداد و ما بعد از 10 دقیقه اول بازی حمایت هایی که باید صورت می گرفت را ندیدیم.

 فکر می کنم انگیزه و اشتیاق لازم همراه تیم نبود. نمی خواهم پیروزی ازبکستان را زیر سوال ببرم چون مسلما مسئولیت این باخت با ازبکستان نیست اما باید بگویم تیمی که در خانه 5 امتیاز از دست می دهد در شرایط سختی برای صعود به جام جهانی قرار گرفته. ما شب بدی را پشت سر گذاشتیم و قصد هیچ توجیهی هم نداریم. قصد هم نداریم که در شب های پیروزی توضیح بدهیم و در شب های باخت، همه چیز را توجیه کنیم. اگر به شکل مستقیم صعود نکنیم، می توانیم به پلی آف فکر کنیم.»