ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چی‌چاریتو با مکزیک به کوپا آمریکا می‌رود


مهاجم معروف بایرلورکوزن تیم ملی فوتبال مکزیک را در مسابقات کوپا آمریکا همراهی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: خوان کارلوس اسوریو، سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک امروز(چهارشنبه) فهرست نفرات مورد نظرش را برای حضور در تمرینات آماده‌سازی قبل از شرکت در مسابقات کوپا آمریکا اعلام کرد.

برهمین اساس نام خاویر هرناندز معروف به چی‌چاریتو در فهرست 23 نفره مکزیک دیده شد.

این گلزن 27 ساله برای تیم صنعتی آلمان در فصل گذشته 17 گل بوندس‌لیگایی به ثمررساند.

مسابقات کوپا آمریکا از تاریخ 3 تا 26 ژوئن(14 خرداد تا 6 تیر 95 ) در 10 شهر آمریکایی برگزارخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
هایلایت کامل بازی الکسیس سانچز مقابل مکزیک(کوپا آمریکا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی پرگل شیلی و مکزیک در کوپا آمریکا


دیدار تیم های شیلی و مکزیک از گروه اول رقابت های کوپا آمریکا با تساوی 3-3 به پایان رسید.

ورزش سه: دیدار تیم های شیلی و مکزیک از گروه اول رقابت های کوپا آمریکا با تساوی 3-3 به پایان رسید. شاگردان خورخه سمپائولی امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار، صعودشان به عنوان تیم اول را تا اندازه زیادی قطعی کنند اما در نهایت به یک تساوی رضایت دادند.

آرتورو ویدال با زدن دو گل در دقایق 22 و 55، بار دیگر ستاره شیلی بود و ادواردو وارگاس، دیگر گل قرمزها در این دیدار را در دقیقه 55 به ثمر رساند. ماتیاس ووسو (21 و 66)و خیمنز (29)، گلزنان مکزیک در این دیدار بودند.

در دیگر دیدار این گروه، بولیوی 3-2 اکوادور را شکست داد تا 4 امتیازی شود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شیلی، در رتبه دوم این گروه قرار بگیرد. مکزیک هم با دو امتیاز، امیدوار است در روز پایانی با پیروزی مقابل اکوادور، از شانس صعود برخوردار باشد.