ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چین و ونزوئلا حریفان ایران در یک روز! + عکس



 
 اخبار ورزشی - تناقض فیفا در اعلام برنامه‌های تیم ملی
چین و ونزوئلا حریفان ایران در یک روز! + عکس

تیم ملی فوتبال ایران با اعلام فیفا در یک روز به مصاف دو کشور خواهد رفت!

به گزارش فارس، فدراسیون جهانی فوتبال دو روز پیش دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا را در تاریخ 22 مهرماه سال جاری در تقویم دیدارهای این دو تیم در سایت فیفا به ثبت رساند. البته مکان این دیدار با اعلام فیفا نامشخص است و هنوز مشخص نیست در صورت برگزاری این دیدار، ایران در کدام کشور به مصاف ونزوئلا خواهد رفت. هرچند که طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال و به درخواست کی‌روش، رایزنی‌ها در این تاریخ برای برگزاری یک کمپ اروپایی برای تیم ملی در حال انجام است.

با این حال فیفا ساعاتی پیش دیدار با تیم ملی چین را در همان تاریخ دیدار با ونزوئلا (22 مهرماه) در تقویم دیدارهای کشورمان به ثبت رساند و جالب اینکه مکان این دیدار نیز چانگشای چین اعلام شده تا به این ترتیب طبق تقویم اعلام شده از سوی فیفا، تیم ملی کشورمان طی یک روز در دو مکان متفاوت به مصاف تیم ملی دو کشور برود.

پیش از این برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال از درخواست چین برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران و عدم موافقت فدراسیون ایران با این درخواست خبر داده بودند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون جهانی فوتبال


  اخبار ورزشی - فارس
 


ویدیو مرتبط :
توسعه انسانی پایدار ونزوئلا: گروه موسیقی ایران ونزوئلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه



 

 

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه

 

دیدارهای تدارکاتی آسیایی

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه

تیم ملی فوتبال چین در دیداری دوستانه مقابل عراق به برتری رسید.

تیم‌های ملی فوتبال آسیایی که خود را برای حضور در جام ملت‌های قاره کهن آماده می‌کنند، در فاصله 4 روز مانده به آغاز این رقابت‌ها شب گذشته در دیدارهایی تدرکاتی به مصاف هم رفتند.

در یکی از مسابقات شب گذشته و در ورزشگاه 15 هزار نفری گرند حمد دوحه قطر، تیم‌ ملی چین موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل عراق، حریف ایران در جام ملت‌های آسیا به برتری برسد.

هائو جان‌مین در دقیقه 4، پن هان پنگ در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی و لی ژوپنگ در دقیقه 76 برای چین گلزنی کردند. یونس محمود، مهاجم زهردار عراق، هر 2 گل این تیم را در دقایق 44 و 50 به ثمر رساند.

عراق در جام ملت‌های آسیا علاوه بر ایران با تیم‌های کره‌شمالی و امارات هم‌گروه است و در نخستین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف ایران می‌رود.

در دیگر دیدار دوستانه شب گذشته تیم‌های ازبکستان و اردن در ورزشگاه الشارجه امارات به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

جسور حسنوف در دقیقه 70 و اولیم ناوکاروف در دقیقه 77 برای ازبکستان و عامر دیب در دقیقه 32 و عدی الصافی در دقیقه 75 برای اردن گلزنی کردند.

تیم ملی امارات، دیگر حریف ایران در جام ملت‌‌های آسیا در ورزشگاه خلیفه بن زائد امارات به مصاف سوریه رفت که در پایان موفق شد با 2 گل میهمان خود را بدرقه کند. سعید سالم در دقیقه 63 و تیاب آوانا در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز شب گذشته در ورزشگاه السد قطر با آنگولا دیدار کرد که با گل دقایق پایانی نکونام از سد حریف خود گذشت.