ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چک نکونام نقد شد؛یک میلیاردو 170 میلیون



چک نکونام نقد شد؛یک میلیاردو 170 میلیون

فتح الله زاده می‌داند بی پولی قادر است پایه های هر تیمی را به لرزه در بیاورد بنابراین او سعی کرده دست کم ارکان اصلی تیمش را راضی نگه دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برخلاف آنچه عنوان می شود هیچ یک از بازیکنان استقلال رقمی را از باشگاه دریافت نکردند،هفته گذشته و در سکوت خبری محض، جواد نکونام موفق شد بخش اعظمی از مبلغ قرارداد خود را دریافت کند.

به گزارش سایت گل: خزانه باشگاه استقلال به خاطر مشخص نبودن وضعیت اسپانسر این تیم خالی است از این رو هیچ یک از بازیکنان این تیم هنوز مبلغی را بابت قرارداد جدید خود دریافت نکرده اند اما در این بین وضعیت یک نفر با سایرین متفاوت است. سررسید چک فتح الله زاده به جواد نکونام هفته قبل بود که این چک مطابق انتظار برگشت خورد اما حضور کاپیتان تیم ملی در دفتر باشگاه استقلال ورق را به سود او برگرداند

.پس از یک نشست نه چندان طولانی سرانجام نکونام چکی را تحویل گرفت که پای آن را مدیریت بازار موبایل ایران امضا کرده بود.این چک  همان روز نقد شد.مبلغ این چک یک میلیاردو 170 میلیون تومان است که 1800 میلیون آن را علی انصاری تقبل کرده و بقیه پول مربوظ به علی فتح الله زاده است. .فتح الله زاده می‌داند بی پولی قادر است پایه های هر تیمی را به لرزه در بیاورد بنابراین او سعی کرده دست کم ارکان اصلی تیمش را راضی نگه دارد./گل

 


ویدیو مرتبط :
کارچاق کن‌ها و شرخرها در نقد کردن چک‌های برگشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چک یک میلیاردی نکونام نقد شد


برخلاف آنچه عنوان می شود که هیچ یک از بازیکنان استقلال رقمی را از باشگاه دریافت نکرده اند، هفته گذشته در سکوت خبری محض، نکونام موفق شد بخش زیادی از مبلغ قرارداد خود را دریافت کند

تماشا: برخلاف آنچه عنوان می شود که هیچ یک از بازیکنان استقلال رقمی را از باشگاه دریافت نکرده اند، هفته گذشته در سکوت خبری محض، نکونام موفق شد بخش زیادی از مبلغ قرارداد خود را دریافت کند. در حالی که هیچ یک از بازیکنان این تیم هنوز مبلغی را بابت قرارداد جدید خود دریافت نکرده اما اما در این بین وضعیت یک نفر با سایرین متفاوت است.

سررسید چک فتح الله زاده به جواد نکونام هفته قبل بود که این چک مطابق انتظار برگشت خورد اما حضور کاپیتان تیم ملی در دفتر باشگاه استقلال ورق را به سود او برگرداند. پس از یک نشست نه چندان طولانی سرانجام نکونام چکی را تحویل گرفت که پای آن را نه مدیرعامل استقلال که مدیریت بازار موبایل ایران یعنی جدیدترین اسپانسر استقلال امضا کرده بود و جالب اینکه این چک همان روز نقد شد.



مبلغ این چک یک میلیارد و 170 میلیون تومان است که 800 میلیون آن را علی انصاری تقبل کرده و بقیه پول مربوط به علی فتح الله زاده است. سررشته داری، مدیر روابط عمومی استقلال، در این باره می گوید: «قبلا هم گفتم آقای انصاری همواره به ما لطف داشته اند. ایشان از علاقه مندان به فوتبال هستندوشرکت ایشان بازار مبل ایران هم اسپانسر پشت پیراهن استقلال است. به همین جهت طرفین ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر دارند.»

او درباره اینکه این مبلغ اعلام شده چقدر صحت دارد گفت: «من در جریان مبلغ آن نیستم و باید از مدیریت پرسید. ضمنا این پول برای قرارداد نکونام نیست و برای باشگاه اوساسوناست که باید پرداخت می شد.»
سررشته داری دیروز اما به سایت باشگاه استقلال گفته بود چک نکونام هنوز پاس نشده است. نکونام در حالی بخش عمده ای از قراردادش را گرفته که سایر بازیکنان استقلال هر روز مصاحبه می کنند و از پاس نشدن چک هایشان می گویند.

دیروز باشگاه خبرنگاران هم نوشت که چک حامی مالی استقلال برگشت خورده و به بازیکنان اعلام شده فعلا باید با این وضعیت بسازند. جدیدترین قول فتح الله زاده به بازیکنان این است که تا 14 شهریور به آنها پول داده می شود. شنیده می شود به جز نکونام، قلعه نویی و رحمتی هم بخشی از مطالباتشان را دریافت کرده اند.