ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا کار فتح الله زاده برای برگشتن به استقلال سخت است؟



اخبار,اخبار ورزشی ,علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده دوست دارد به استقلال برگردد اما اتفاقاتی آبکی باعث می شود او فعلا خیلی شانسی برای برگشت به جمع آبی ها نداشته باشد.

اگرچه علی فتح الله زاده یکی از نامزدهای بازگشت به استقلال بود اما باز هم شانسش برای مدیریت تیم خیلی بالا نیست.

 

فتح الله زاده امید زیادی داشت اما باز هم این پروژه به بن بست رسید . او که فکر می کرد با پا پیش گذاشتن علی انصاری می تواند همراه با مقداد نجف نژاد و امیدوار رضایی به استقلال برگردند و تیمی را بسازند که 3 سال ثبات مدیریتی داشته باشد اما در نهایت علی انصاری راضی نشد با شرایط وزارت ورزش به توافق برسد و این پروژه هم منتفی شد.

 

با کنار رفتن انصاری شانس رسیدن فتح الله زاده به مدیریت تیم هم کاهش چشمگیری داشت. او البته فارغ از دعواهای مدیریتی که با وزارت ورزش داشت و مصاحبه هایی که علیه وزارت ورزش کرده است ، برای جلسات عصر سه شنبه ای که در استخر و سونای ساختمانش دارد هم مشکل دارد . جلساتی که با چند منتقد دولت دارد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امضا قرارداد داخلی نکونام با استقلال/ فتح‌الله‌زاده قبل از سفر کار را تمام کرد!



امضا قرارداد داخلی نکونام با استقلال/ فتح‌الله‌زاده قبل از سفر کار را تمام کرد!

یک منبع آگاه نزدیک به باشگاه استقلال از امضا قرارداد داخلی این باشگاه با بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال اوساسونا خبر داد.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال که در گفتگو با خبرنگار مهر خواست نامی از او برده نشود ضمن اعلام این خبر گفت: عصر امروز یکشنبه نشستی بین یکی از مسئولان باشگاه استقلال و جواد نکونام در غرب تهران برگزار شد و قرارداد داخلی این بازیکن با استقلال نیز به امضا رسید.

علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال نیز که راهی فرودگاه بود تا به همراه برخی مسئولان فدراسیون فوتبال عازم مالزی شود در گفتگو با خبرنگار مهر توافق نهایی با جواد نکونام را تایید کرد و از برگزاری نشست نهایی با وی قبل از سفرش به مالزی خبر داد.

گفته می شود جواد نکونام قصد دارد پس از امضا قرارداد در تمرین تیم فوتبال استقلال شرکت کند./مهر