ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی اینتر میلان - آث میلان


دو تیم اینتر و آث میلان، امشب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان، در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم اینتر و آث میلان، امشب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان، در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اختلاف امتیاز دو تیم تنها یک امتیاز است و با توجه به اینکه شانس زیادی برای کسب سهمیه ندارند، این دیدار از لحاظ حیثیتی می‌تواند برای هر دو طرف اهمیت داشته باشد.

اینتر میلان

شاگردان روبرتو مانچینی، با کسب 41 امتیاز 30 بازی، در رده ی دهم جدول سری آ قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 2 شکست و یک پیروزی کسب کرده اند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. پس از حضور مانچینی روی نیمکت، اینتر نتوانسته به ثبات دست پیدا کند. در اوایل حضور مانچو، آنها خوب نتیجه می‌گرفتند ولی کم کم دوباره نراتزوری دچار افت شد و پیش از دیدار آخر مقابل ورونا که با پیروزی 3-0 همراه بود، 7 بازی بود که آنها موفق به کسب پیروزی نشده بودند. فردی گوارین و مارسلو بروزویچ به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

آث میلان

شاگردان فیلیپو اینزاگی با کسب 42 امتیاز از 30 بازی، در رده ی نهم جدول سری آ قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و نسبتا آماده تر از اینتر هستند. آخرین پیروزی در این دربی متعلق به میلان است ولی در 5 دیدار اخیر، آمار اینتر بهتر از حریف خود است. در این 5 بازی، 2 پیروزی برای اینتر، 2 تساوی و 1 پیروزی برای میلان به ثبت رسیده است.با بازگشت متیا دسترو و کیسوکه هندا، میلان با ترکیب اصلی خود مقابل اینتر حاضر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اینتر میلان 1 - 0 آث میلان / خلاصه بازی و صحنه های حساس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی میلان - اینتر


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.