ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشکسوتان پرسپولیس به اردبیل می‌روند


تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس برای حضور در دیدار یادبود هادی نوروزی به شهر اردبیل سفر می‌کنند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  تیم پیشکسوتان پرسپولیس روز دوشنبه برای انجام دو بازی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 21 و 22 مهر ماه راهی اردبیل می‌شود.

یکی از این بازی‌ها را به مناسبت یادبود هادی نوروزی و دیگر دیدار را بازی خیریه برای بیماران کلیوی است.

حمید جاسمیان، بهروز سلطانی، نادر باقری، ضیاء عربشاهی، مرتضی فنونی‌زاده، رحیم یوسفی، عباس کارگر، رضا جباری، حسن خانمحمدی، سهراب انتظاری، علیرضا امامی‌فر و بهنام طاهرزاده، نفراتی هستند که در این بازی سرخپوشان را همراهی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
2گل پیشکسوتان اث میلان به پیشکسوتان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشکسوتان پرسپولیس فردا به وزارت می‌روند


پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و اعضای هیأت مدیره برای فردا به وزارت ورزش دعوت شدند.

خبرگزاری فارس: پس از ناراحتی‌های اخیر بازیکنان پرسپولیس و نامه‌های علی پروین بابت روشن شدن تکلیف قرمز‌پوشان بالاخره وزارت ورزش دست به کار شد و تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و هیأت‌مدیره را فردا به وزارت ورزش و جوانان دعوت کرد.

در این جلسه که فردا ساعت 14 در وزارت ورزش برگزار می‌شود در بازی خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس فروش سهام و ممنوع الفعالیت بودن هیئت‌مدیره قرمز‌پوسان تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.

همچنین در این جلسه برخی از مسئولین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی نیز با دعوت مسئولان وزارت ورزش حضور خواهند داشت.