ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد 90 میلیونی یونایتد به هیگواین


سران باشگاه منچستر یونایتد برای جذب مهاجم آرژانتینی ناپولی آماده پرداخت مبلغی نجومی هستند.

خبرگزاری فارس: گونزالو هیگواین با درخشش در این فصل در ناپولی مشتریان زیادی را پیدا کرده است. او اکنون با 32 گل زده بهترین گلزن این فصل کالچو است. در جدیدترین خبر از رسانه‌های انگلیس باشگاه منچستر یونایتد به دنبال جذب او است.

روزنامه میرر انگلیس خبر داد: سران باشگاه شیاطین سرخ برای تقویت خط حمله خود در فصل آینده به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی ناپولی هستند.

این نشریه انگلیسی در ادامه نوشت: مالکان باشگاه منچستر مبلغ 90 میلیون یورو برای جذب هیگواین آماده کردند.


ویدیو مرتبط :
تغییرات جدید وام 90 میلیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 87 میلیونی یونایتد برای هیگواین


روزنامه‌های انگلیسی مدعی شدند که ژوزه مورینیو قصد دارد گونزالو هیگواین،‌مهاجم آرژانتینی ناپولی را در منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

ورزش سه: روزنامه‌های انگلیسی مدعی شدند که ژوزه مورینیو قصد دارد گونزالو هیگواین،‌مهاجم آرژانتینی ناپولی را در منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

هیگواین در 31 بازی برای تیمش در سری آ،‌30 گل به ثمر رساند و عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته است. طبق ادعای Sunday People،‌مورینیو به دوستان نزدیکش گفته که حضورش در یونایتد قطعی است و در اولین لیست خریدش،‌گونزالو هیگواین را قرار داده و از باشگاه خواسته در صورت لزوم رقه 87 میلیون یورویی فسخ او را نیز پرداخت کنند.

گفته می‌شود که یونایتد نیز در صورتی که چنین خریدی را ضروری حس کند،‌مشکلی با پرداخت این رقم ندارد. با این حال،‌نظر هیگواین نیز در این مورد تعیین کننده است. با توجه به حضور ناپولی در چمپیونزلیگ و عدم حضور یونایتد در فصل آینده،‌ممکن است هیگواین ماندن در این تیم را به حضور در اولدترافورد ترجیح دهد.