ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد 35میلیون یورویی چلسی برای سرخیو راموس



 

 

رپیشنهاد 35میلیون یورویی چلسی برای سرخیو راموس

 

مدافع باشگاه رئال مادرید نظر مثبت سران باشگاه چلسی را به خود جلب کرده است.

طبق گزارشهای منتشره، سرخیو راموس مدافع جوان باشگاه رئال مادرید ممکن است در تابستان پیش رو با قراردادی 35 میلیون یورویی روانه چلسی شود و سران باشگاه انگلیسی آماده اند تا پیشنهادی 5 ساله را به او ارائه کنند.

در گزارشی آمده که سران رئال در ارائه پیشنهاد برای تمدید قرارداد راموس که در حال حاضر با دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورو در این تیم توپ می زند، مردد هستند.

در این میان سران چلسی اعلام کرده اند که آماده اند با پرداخت مبلغ هنگفتی راموس رابه خانه شان ببرند.

کاکا هم یکی دیگر از گزینه های مدنظر آبی پوشان لندنی است ولی ارنستو برونتزتی، کارشناس نقل و انتقالات معتقد است که انتقال ستاره برزیلی به چلسی غیرممکن است.


ویدیو مرتبط :
سرخیو راموس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 30 میلیون یورویی چلسی به پیکه


چلسی در نظر دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی مدافع بارسلونا را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: چلسی درنظر دارد به محض فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، جرارد پیکه را به خدمت بگیرد. به گزارش دیلی استار این باشگاه لندنی تحت تأثیر عملکرد مدافع بارسلونا در این فصل قرار گرفته است و قصد دارد با پیشنهادی 30 میلیون یورویی وی را به استمفوردبریج بکشاند.

آبی‌پوشان به دنبال جانشینی برای جان‌تری هستند و به نظر می‌رسد پیکه فرد مناسبی برای این کار باشد. مورینیو به جز راضی کردن پیکه از لحاظ مالی امیدوار است که بتواند وی را با جذابیت‌هایی چون بازی کردن در کنار فابرگاس، هم‌تیمی سابق وی که در تابستان به چلسی ملحق شد، مدافه تیم ملی اسپانیا را به انگلیس بکشاند.