ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد نامشروع رئیس فدراسیون



 

 

جهان: به زودی رییس یکی از فدراسیون های ورزشی ایران از سمتش برکنار می شود.

گفته می شود این رییس فدراسیون به خاطر مشکل اخلاقی ای که دارد ز سوی وزارت ورزش و جوانان اخراج شده تا جایگزینی برایش انتخاب شود.

چندی پیش یکی از ملی پوشان خانم این رشته ورزشی به همراه مادرش به وزارت ورزش و جوانان رفته بود و با حالتی مستاصل تعریف کرده بود که این رییس فدراسیون به او پیشنهاد رابطه نامشروع داده تا بگذارد او در تیم ملی بماند.

به همین دلیل باید انتظار اخراج این رییس فدراسیون را کشید.../جهان


ویدیو مرتبط :
رئیس فدراسیون شطرنج کجاست!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رابطه نامشروع یک زن متاهل به رئیس جمهور آلمان! + عکس



اخبار بین الملل - پیشنهاد رابطه نامشروع یک زن متاهل به رئیس جمهور! + عکس

شارلوت روخه، نویسنده کتاب آلمانی “فویشته گبیته”، به کریستین وولف رییس جمهور آلمان پیشنهاد کرد در صورتی که قانون تمدید مدت زمان فعالیت نیروگاه های هسته ای را نپذیرد، می تواند با وی رابطه نامشروع داشته باشد!

 

اخبار بین الملل,اخبار,رابطه نامشروع رئیس جمهور

 

به نظر می رسد که همسر این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی که یکی از مجری های تلویزیونی است، با این اقدام وی موافق باشد.


این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی گفت: با همسرم در این مورد صحبت کرده ام و وی موافق است و اکنون تنها بانوی اول آلمان یعنی همسر وولف باید با این مسئله موافقت کند!


وی گفت: وولف باید سال جاری در مورد این مسئله تصمیم گیری کند که آیا قانون اتمی این کشور قانونی است و خیر؛ و آیا اتحاد دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی و دموکرات های آزاد می توانند بدون موافقت مجالس ایالتی این قانون را عملی کنند یا نه؟ روخه به عنوان یکی از مخالفان انرژی اتمی محسوب می شود. وی یکی از سردمداران اعتراض به حمل زباله های هسته ای به آلمان بود.

 

اخبار بین الملل,اخبار,رابطه نامشروع رئیس جمهور

اخبار بین الملل - نامه نیوز