ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل بارسلونا و رئال/ اتلتیکو، ختافه را 7 تایی کرد



رقابتهای هفته چهاردهم لالیگا,نتیجه بازی بارسلونا و رئال


پیروزی پرگل بارسلونا و رئال/ اتلتیکو، ختافه را 7 تایی کرد

رقابتهای هفته چهاردهم لالیگا شنبه شب با برگزاری 4 دیدار آغاز شد که طی آن سه تیم بالای جدول مقابل رقیبان خود به پیروزی های پر گل دست یافتند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا در حضور بیش از 71 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 4 بر صفر مقابل میهمان خود گرانادا به برتری دست یافت. در این دیدار آندرس اینیستا (20، پنالتی)، سسک فابرگاس (40، پنالتی)، الکسیس سانچز (71) و پدرو رودریگز (90) برای آبی و اناری ها گل زدند.

رئال مادرید هم در حضور بیش از 13 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی آلمریا با نتیجه 5 بر صفر میزبان خود را شکست داد. در این بازی کریس رونالدو (3)، کریم بنزما (61)، گرث بیل (72)، فرانسیسکو آلارکون (75) و آلوارو موراتا (81) برای رئال گل زدند. رونالدو در این بازی مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

اتلتیکومادرید هم در حضور 35 هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون با نتیجه پر گل 7 بر صفر میهمان خود ختافه را در هم کوبید. در این بازی رائول گارسیا (26، 52)، آلبرتو لوپو (37، گل به خودی)، داوید ویا (49، 78)، دیه گو کاستا (69) و ادریان لوپز (90) برای اتلتیکو گل زدند. ختافه از دقیقه 42 با اخراج خوان والرا 10 نفره به بازی ادامه می داد.

در بازی دیگر شنبه شب هم رئال سوسیداد در خانه خود با نتیجه 4 بر 3 از سد سلتاویگو گذشت. در ادامه رقابتهای این هفته امشب (یکشنبه) 3 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:
* لوانته – ویارئال
* رایووایکانو – اسپانیول
* الچه – والنسیا
* سویا – بتیس

جدول رده بندی:
1- بارسلونا 40 امتیاز
2- اتلتیکومادرید 37 امتیاز
3- رئال مادرید 34 امتیاز
4- ویارئال 24 امتیاز (یک بازی کمتر)
---------------------------------------
18- آلمریا 12 امتیاز
19- رایووایکانو 12 امتیاز (یک بازی کمتر)
20 رئال بتیس 9 امتیاز (یک بازی کمتر)

/مهر


ویدیو مرتبط :
صعود بارسلونا با پیروزی پرگل مقابل ویانوونسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل بارسلونا و برد خفیف رئال/اینتر داربی میلان را فتح کرد




اخبار ورزشی - پیروزی پرگل بارسلونا و برد خفیف رئال

بارسلونا و رئال‌مادرید بازی های خود در هفته هفدهم لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، هفته هفدهم رقابت‌های لیگا اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی‌ها رئال مادرید موفق شد در دیداری سخت با نتیجه 3 بر 2 والنسیا را شکست دهد. در این دیدار ابتدا آنخل دی‌ماریا موفق شد با حرکتی تماشایی در دقیقه 28 رئال را پیش بیندازد اما پابلو پیاتی در دقیقه 34 گل تساوی والنسیا را روی ضربه سر وارد دروازه مهمان کرد.

رئال بار دیگر در نیمه نخست پیش افتاد. کریستیانو رونالدو که رقابت سختی با دیگو کاستا برای آقای گلی این فصل لیگا دارد موفق شد برای تیمش گلزنی کند. هرچند تصاویر تلویزیونی نشان داد که رونالدو این گل را در موقعیت آفساید به ثمر رسانده است، تا رئال موفق شود نیمه نخست را با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم ژرمی متئو فرانسوی موفق شد در دقیقه 62 گلزنی کند تا بازی 2 بر 2 مساوی شود. این بار لوپز در خروج اشتباه کرد تا باز هم روی ضربه سر دروازه‌اش باز شود، اما این پایان کار نبود و خسه مهاجم جوان رئال موفق شد در دقیقه 82 در ورود به زمین گل سوم را برای رئال به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 2 رئال‌مادرید به پایان برسد. خسه در حالی این گل را به ثمر رساند که والنسیا کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود. اشتباه دروازه‌بان والنسیا روی این گل کاملا محرز بود چرا که از زاویه‌ای بسیار بسته دروازه‌اش فرو ریخت.

بارسلونا دیگر تیم مدعی این فصل در حالی در خاانه ختافه به دیدار این تیم رفت که مسی، ژاوی، نیمار و والدس را در اختیار نداشت اما در نهایت موفق شد با برتری 5 بر 2 برابر میزبان خود صدر جدول را از اتلتیکو مادرید پس بگیرد.

بازیکنان ختافه در این دیدار بازی را خوب شروع کردند و تا دقیقه 15 موفق شدند با 2 گل از حریف خود پیش بیفتند. سرخیو اسکوئدرو در دقیقه 10 و لیسیاندرو لوپز در دقیقه 14 کار را برای بارسلونا سخت کردند. اما در ادامه آبی و اناری ها سراپا حمله شدند و موفق شدند با درخشش پدرو سه گل در نیمه نخست به ثمر برسانند تا این تیم با برتری به رختکن برود. پدرو موفق شد در دقایق 35، 41 و 43 برای تیمش گلزنی کند. وی البته یک گل نیز به ثمر رسانده بود که کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.

با شروع نیمه دوم باز هم بازیکنان بارسا بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند 2 بار دیگر به گل برسند. سسک فابرگاس در دقیقه 67 در موقعیتی مشکوک به آفساید گل چهارم بارسلونا را به ثمر رساند.

در دقیقه 72 نیز خطای درون محوطه جریمه بر روی پدرو باعث شد داور در سوت خودم بدمد تا فابرگاس از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند. این دیدار با برتری 5 بر 2 بارسا به پایان رسید. بارسلونا با این پیروزی به صدر جدول رقابت‌ها بازگشت. رئال مادرید نیز فاصله 5 امتیازی خود را با بارسلونا و اتلتیکو مادرید حفظ کرد.

تابلوی نتایج
والنسیا 2 – رئال مادرید 3
ختافه 2 – بارسلونا 5
بیلبائو 2- رایووایکانو یک
سلتاویگو یک – اوساسونا یک
اسپانیول 4 – وایادولید 2

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 46 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد و تیم‌های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید به ترتیب با 46 و 41 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

-----------------------


اینتر داربی میلان را فتح کرد

حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ ایتالیا با برتری یک بر صفر اینتر برابر میلان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته هفدهم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی اینتر و میلان در داربی دلامادونیا به مصاف هم رفتند که نراتزوری‌ها موفق شدند با گل دقایق پایانی پالاسیو مهاجم آرژانتینی خود 3 امتیاز حساس این دیدار را به اندوخته‌های خود در این فصل اضافه کنند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که برخلاف‌سال‌های قبل، این بار شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشتند و مصمم به کسب 3 امتیاز این دیدار بودند. بازی با حملات میلان آغاز شد اما در ادامه مسابقه اینتر توانست چند خطر جدی را روی دروازه میلان ایجاد کند که هر بار آبیاتی با درخشش خود مانع از به گل رسیدن اینتری ها شد.

در دقیقه 10، اولین خطر جدی مسابقه را میزبان ترتیب داد . کاکا هافبک برزیلی میلان، شوتی زمینی را به سمت دروازه شلیک کرد که با عکس العمل مناسب هندانوویچ دروازه‌بان اسلونیایی اینتر مواجه شد.

در دقیقه 15، ضربه محکم فردی گوارین که گفته می‌شود در ژانویه به چلسی منتقل خواهد شد، با اختلافی نزدیک به بیرون رفت.

در ادامه اشتباه محض هندانوویچ بر روی توپی ارسالی، توپ را در 3 متری دروازه در اختیار پولی قرار داد ولی او دروازه خالی را به بیرون زد تا آه از نهاد هواداران میلان بلند شود.

در آغاز نیمه دوم بازیکنان اینتر باز هم شروع بهتری داشتند اما اینبار نیز ضربه کامپانیارو از کنار دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که ماریو بالوتلی جدی‌ترین موقعیت خود را در این دیدار از دست داد تا در گل زدن به تیم سابق خود ناکام باشد.

در دقیقه 71، ضربه آزاد مناسبی نصیب ماریو بالوتلی شد که این بازیکن توپ را با اختلاف، به بیرون زد.

در دقیقه 86 اینتر توانست به گل برسد. رودریگو پالاسیو مهاجم آرژانتینی موفق شد پاس گوآرین را به زیبایی به تور دروازه میلان بچسباند تا یک گل ارزشمند را برای تیمش به ثمر رسانده باشد.

میلان در دقایق پایانی روی به بازی خشن آورد و سولی مونتاری هافبک غنایی خود را در ثانیه‌های پایانی از دست داد تا 3 امتیاز این دیدار به اندوخته‌های اینتر اضافه شود.

در دیگر دیدار های مهم شب گذشته یوونتوس صدر‌نشین موفق شد با برتری 4 بر یک برابر آتالانتا صدرنشینی خود را در لیگ ایتالیا ادامه دهد. در این دیدار ایتدا مورالز در دقیقه 15 برای آتالانتا گلزنی کرد اما در ادامه مسابقه توس موفق شد در دقیقه 6، پل پوگبا 46، فرناندو یورنته 75 و آرتورو ویدال 79 برای یوونتوس گل زدند.

رم دیگر تیم مدعی این فصل نیز موفق شد در خانه با 4 گل کاتانیا را شکست دهد تا همچنان در تعقیب یوونتوس بماند. در این دیدار مهدی بناتیا 2 بار در دقایق 18 و 59، ماتیا دسترو 55 و ژروینیو ساحل‌عالجی در دقیقه 80 گلزنی کنند.
تابلوی نتایج
بولونیا یک – جنوا صفر
آتالانتیا یک – یوونتوس 4
رم 4 – کاتانیا صفر
سامپدوریا یک – پارما یک
ساسولو صفر- فیورنتینا یک
تورینو 4 – کیه‌وو یک
ورونا 4- لاتزیو یک
اینتر یک – میلان صفر

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 46 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های رم و ناپولی با 41 و 36 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.
اخبار ورزشی - ایسنا