ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل آبی-اناریها/ مسی بازهم مصدوم شد



بارسلونا,لیونل مسی

پیروزی پرگل آبی-اناریها/ مسی بازهم مصدوم شد

بارسلونا در شبی که لیونل مسی بازهم مصدوم شد با درخشش فابرگاس رئال بتیس را با نتیجه چهار بر یک شکست داد.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگا با انجام چهار دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک میزبانش رئال بتیس را در هم بکوبد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

گل‌های بارسلونا را در این دیدار نیمار(36)، پدرو(37) و سسک فابرگاس(63 و 79) به ثمر رساندند.

نکته جالب این دیدار آسیب دیدگی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بود که در دقیقه 21 از بازی به ناچار تعویض شد و جای خود را به آندرس اینیستا داد. این برای سومین بار در این فصل است که مسی با آسیب دیدگی مواجه می‌شود. او در دیدار برابر رئال بتیس برای پنجمین بازی پیاپی از زدن گل بازماند که این از فصل 2007-2008 تا الان بی سابقه بوده است.

ستاره بارسلونا در این دیدار سسک فابرگاس بود که دو گل به ثمر رساند و یک گل پاس گل هم داد. بارسلونا با این پیروزی 37 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد.

در دیگر دیدار حساس، اتلتیکو مادرید با تساوی یک بر یک برابر ویارئال متوقف شد تا اختلاف این تیم با بارسلونا صدرنشین به سه امتیاز افزایش یابد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ویارئال برگزار شد شاگردان سیمئونه آرژانتینی بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 2 به گل رسیدند اما اوشه مهاجم نیجریه‌ای ویارئال در دقیقه 79 گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا امتیازها تقسیم شود.
نتایج دیگر دیدارها:
والنسیا 2- وایادولید 2
اسپانیول یک - سویا 3
/ایسنا


ویدیو مرتبط :
پیروزی پرگل یونایتد در اولدترافورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل بارسا در شب هت تریک مسی



 

 

پیروزی پرگل بارسا در شب هت تریک مسی

 

 

بارسلونا در خانه مالاگا، که نمایشی عالی مقابل رئال مادرید داشت، به پیروزی آسان چهار بر یک رسید و لیونل مسی هت‌تریک کرد.

 

آفتاب: بارسلونا در خانه مالاگا، که نمایشی عالی مقابل رئال مادرید داشت، به پیروزی آسان چهار بر یک رسید و لیونل مسی هت‌تریک کرد.

 

مالاگا بازی را با حمله آغاز کرد اما به تدریج بارسلونا بازی را در دست گرفت. بارسا که در این بازی ژاوی را ۹۰ دقیقه روی نیمکت داشت در دقیقه ۳۳ به گل رسید. آندرس اینیستا توپ را به آدریانو در سمت چپ سپرد و او با سانتری دقیق توپ را روی دروازه فرستاد و لیونل مسی با ضربه سر توپ را به سمت چپ دروازه حریف زد. ویلی کابایرو هر چه تلاش کرد نتوانست این توپ را بگیرد.

 

تیاگو که به جای ژاوی بازی می‌کرد در دقیقه ۴۸ شوتی از لبه محوطه جریمه زد که در برگشت آدریانو توپ را گرفت و آن را دوباره به تیاگو سپرد. ضربه او را بار دیگر کابایرو برگرداند اما الکسیس سانچس در برگشت گل دوم را زد.

 

سه دقیقه بعد بود که مسی با فراری عالی از میان مدافعان به سمت راست محوطه جریمه رسید و توپ را به سمت چپ دروازه حریف زد و گل سوم را به ثمر رساند.

 

ده دقیقه به پایان بازی مانده بود که مسی توپ را از میانه زمین گرفت و به سمت چپ محوطه جریمه برد و آن را به سمت راست دروازه زد تا بیست و دومین گل فصل خود را زده باشد.

 

سالومون روندون در دقیقه ۸۵ با ضربه‌ای زمینی دروازه ویکتور والدز را باز کرد و تنها گل میزبان را به ثمر رساند.

 

بارسا با این برد ۴۴ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در فاصله دو امتیازی رئال مادرید قرار گرفت. مالاگا هم با ۲۵ امتیاز دهم است./قطره