ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی وردربرمن و شالکه در بوندسلیگا


تیم‌های فوتبال وردربرمن و شالکه حریفان خود در هفته چهارم بوندسلیگا را با شکست روبرو ساختند.

خبرگزاری ایسنا: هفته چهارم لیگ آلمان یکشنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان رسید تا پرونده این هفته از رقابت‌ها نیز بسته شود.

در دیدارهای برگزار شده شالکه در خانه به مصاف ماینتس رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد.برای معدنچی های فوتبال آلمان که در این فصل تغییرات زیادی را درون زمین ندیدند، هونتلار و ماتیپ گلزنی کردند. البته گلزن هلندی در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد تا یک برد خانگی برای شالکه ثبت شود.

در دیگر دیدار برگزار شده، وردربرمن در خانه هوفنهایم به میدان رفت و موفق شد با درخشش مهاجم صرب خود به برتری 3 بر 2 برسد. در این دیدار یرزوویچ دو بار و اوجا یک بار برای سبزپوشان گلزنی کردند تا 3 امتیاز خارج از خانه این بازی به وردربرمن برسد.

در لیگ فوتبال آلمان دورتموند و بایرن مونیخ تمام چهار دیدار خود را با برتری پشت سر گذاشتند و به نظر می‌رسد این فصل رقابت سختی برای تصاحب عنوان قهرمانی داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی : وردربرمن 0 - 3 شالکه (بوندسلیگا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول



 

 

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول

 

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول

تیم های مدعی وردربرمن و شالکه فصل جدید فوتبال آلمان را با شکست آغاز کردند.

هفته‌ی نخست بوندسلیگا با انجام شش دیدار شنبه شب پیگیری شد و در دیدارهای مهم وردربرمن در زمین هوفنهایم با نتیجه 4 بر یک به سختی تن به شکست داد تا غیبت مسعود اوزیل بیش از پیش به چشم آید.

در دیگر دیدار برگزار شده هامبورگ با نتیجه 2 بر یک شالکه را شکست داد. هر دو گل هامبورگ را در این دیدار رود فان نیستلروی به ثمر رساند و فارفان تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در 4 دیدار دیگر هفته نخست این نتایج به دست آمد:

کلن یک - کایزرس لاترن 3

سن پائولی 3- - فرایبورگ یک

هانوفر 2 - اینتراخت فرانکفورت یک

مونشن گلادباخ یک - نورنبرگ یک

هفته نخست بوندس لیگا یک شنبه با انجام دو دیدار به پایان می رسد. ماینس در خانه میزبان اشتوتگارت است و بایر لورکوزن میهمان بورسیا دورتمند خواهد بود.

پیش از این بایرن مونیخ در نخستین دیدار هفته اول بوندس لیگا جمعه شب با نتیحه 2 بر یک میهمان خود ولفسبورگ را از پیش رو برداشته بود.

هم اکنون در جدول رده بندی بوندسلیگا هوفنهایم با 3 امتیاز و به دلیل تفاصل گل بهتر در صدر قرار دارد و بایرن مونیخ، هامبورگ و هانوفر با شرایط کاملا مشابه در مکان های بعدی ایستاده‌اند.