ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی ملوان و داماش در آغاز هفته‌ چهاردهم لیگ برتر/ مس از شکست گریخت



ملوان,داماش, هفته‌ چهاردهم لیگ برتر

پیروزی ملوان و داماش در آغاز هفته‌ چهاردهم لیگ برتر/ مس از شکست گریخت

هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه بازی آغاز شد که دو تیم برنده از شکست فرار کرده و به سه امتیاز رسیدند.

به گزارش ایسنا ، رقابتهای هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) به صورت همزمان در سه شهر اصفهان، گیلان و قم آغاز شد که تیم‌های ملوان و داماش از سد حریفان‌شان گذشتند و مس در دقایق پایانی از شکست برابر صبا گریخت

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته‌، سپاهان اصفهان میزبان ملوان بندرانزلی بود. در این بازی ابتدا احسان حاج صفی در دقیقه‌ 22 سپاهان را پیش انداخت ، اما ملوان در ادامه با زدن دو گل بازی را به نفع خودش به اتمام رساند. هر دو گل ملوان را سید جلال رافخایی، از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

سپاهان بعد از این بازی با بیست و سه امتیاز در رده دوم جدول ماند و ملوان هم با پانزده امتیاز با دو پله صعود به جایگاه دوازدهم رسید.

همچنین در بازی که در رشت برگزار شد، داماش این شهر با یک نتیجه‌ پر گل تیم ذوب آهن را در هم کوبید تا سنگین‌ترین شکست اصفهانی‌ها در این فصل رقم بخورد.

شاگردان لوکا بوناچیچ ابتدا با گل مرتضی تبریزی در دقیقه‌ 25 پیش افتادند، اما در ادامه گل‌های مسعود حسن‌زاده (دو بار) ، مصطفی حاجتی ، امین متوسل زاده و یک گل به خودی نتیجه‌ عجیب پنج بر یک را به نفع داماش رقم زد.

داماش با کسب هفدهمین امتیاز به رده ششم جدول رسید و ذوب آهن هم به رتبه سیزدهم سقوط کرد.

در سومین بازی امروز مس در دقایق پایانی از شکست گریخت. شاگردان محمد مایلی کهن ابتدا در دقیقه‌ 50 با گل لوسیانو ادینیو از تیم پرویز مظلومی عقب افتادند، اما گل‌های مهدی مومنی در دقیقه‌ 69 و محسن بیات در دقیقه‌ 80 صبا را پیش انداختند. اما این پایان کار نبود و مس با گل دقیقه 96 کریم اسلامی نتیجه را 2 بر 2 کرد.

مس کرمان با وجود کسب این یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند و صبا هم در رده دهم جای گرفت. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شادی هواداران داماش بعد از پیروزی در مقابل مس سرچشمه و بقا در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز هفته‌ی بیست‌ و پنجم لیگ برتر/ پیروزی تراکتورسازی، فولاد و سپاهان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آغاز هفته‌ی بیست‌ و پنجم لیگ برتر/ پیروزی تراکتورسازی، فولاد و سپاهان

سه بازی همزمان هفته‌ی بیست‌ و پنجم لیگ برتر با پیروزی هر سه مدعی قهرمانی به پایان رسید.

در آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، سپاهان که در فولادشهر اصفهان میزبان تیم قعر جدولی نفت آبادان بود موفق شد با پیروزی قاطع سه بر صفر از سد مهمانش بگذرد تا نفت آبادان یک قدم دیگر به سقوط به دسته اول نزدیک‌تر شود و فاصله ی سپاهان با صدر جدول هم به دو امتیاز برسد.

گل‌های سپاهان را در این دیدار امید عالمیان در دقیقه‌ی 21 و محرم نوید کیا در دقایق 42 و 53 به ثمر رساندند.

در دیگر بازی روز پنجشنبه، تیم تراکتورسازی که از آغاز فصل در تبریز شکست نخورده است، موفق شد این روند را ادامه دهد و با تک گل جواد کاظمیان در دقیقه‌ی 63 مهمانش ملوان را مغلوب کند.

تراکتور با این برد با 46 امتیاز بدون احتساب بازی استقلال و راه آهن به صدر جدول رسید.

در اهواز هم تیم فولاد خوزستان برابر ذوب آهن تساوی را در دقایق آخر با برد عوض کرد و به پیروزی دو بر یک رسید. در این دیدار ابتدا تیم ذوب آهن با گل به خودی بازیکن فولاد پیش افتاد ولی مهدی نوری در دقیقه‌ی 55 این دیدار موفق شد تا بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه 93 هم لوسیانو پریرا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و یک برد باارزش را نصیب فولاد کرد. با این نتیجه، رکورد نباختن متوالی فولاد حفظ شد. فولاد 17 بازی است که نباخته است.

فولاد با این نتیجه 45 امتیازی شد و در جای سوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار امروز، جمعه استقلال به مصاف راه‌آهن رفته است که تا دقیقه 17 بدون گل دنبال شده است.

تابلو نتایج امروز هفته بیست و پنجم به شرح زیر بود:

تراکتورسازی یک

ملوان بندر انزلی صفر

گل:جواد کاظمیان (63)

سپاهان اصفهان سه

صنعت نفت آبادان صفر

گل‌ها: امید عالمیان (21) نویدکیان (42و53)

فولاد خوزستان دو

دوب آهن اصفهان یک

گل‌ها: گل به خودی به سود ذوب آهن(9) مهدی نوری (55) و لوسیانو پریرا(90+3) برای فولاد

ایسنا