ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی شاگردان یحیی در نیمه نخست


نیمه نخست دربی اصفهان به سود تیم ذوب‌آهن به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست دیدارشان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

تک گل ذوب‌آهن را مرتضی تبریزی در دقیقه یک بازی به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
پیروزی آسان شاگردان پیگرینی در اولین گام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی تراکتورسازی مقابل سایپا/ صعود شاگردان اولیویرا به نیمه‌نهایی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل سایپا به برتری رسید و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و تراکتورسازی در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 15 در ورزشگاه دستگردی آغاز شد.

شاگردان تونی اولیویرا در دقیقه 8 توسط حمزه یونس به گل رسیدند و در ادامه سایپا با گلزنی علی زینالی در دقیقه 34 بازی را به تساوی کشاند تا در نیمه نخست دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم شاهین ثاقبی در دقیقه 67 برای تراکتورسازی گلزنی کرد.

داور این مسابقه بیژن حیدری بود. وی به روزبه شاه علی دوست، غلامرضا رضایی، سجاد مشکل پور، جواد نکونام و رضا نوروزی از سایپا و حمزه یونس و الکساندر کارلوس از تراکتورسازی کارت نشان داد.

اخبار ورزشی - فارس