ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی رئال مادرید با گلزنی مهاجم آرژانتینی



لیگ اسپانیا,نتایج لالیگا

هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا

پیروزی رئال مادرید با گلزنی مهاجم آرژانتینی

تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی مهاجم آرژانتینی خود مقابل مایورکا به برتری رسید.

به گزارش فارس، در ادامه مسابقات از هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا 3 بازی برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان مایورکا بود که این بازی در پایان با نتیجه 5 بر 2 به سود قوهای سپید خاتمه یافت.

گل اول مایورکا خیلی زود و در دقیقه 6 توسط ان‌سو به ثمر رسید اما هیگواین در دقیقه 15 بازی را به تساوی کشاند، اما این پایان کار نبود و آلفارو در دقیقه 21 باز هم مایورکا را 2 بر یک پیش انداخت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 52 رونالدو بازی را به تساوی کشاند و 2 دقیقه بعد مودریچ با شوتی دیدنی دروازه مایورکا را گشود تا رئال 3 بر 2 پیش افتد، دقیقه 57 هم هیگواین گل دوم خود و گل چهارم رئال را زد تا بازی 4 بر 2 به سود رئال شود و در نهایت بنزما در دقیقه 90 گل پنجم را زد تا بازی با نتیجه 5 بر 2 به سود رئال مادرید پایان یابد.

در 2 دیدار دیگر نیز نتایج زیر به دست آمد:

ختافه 1 اتلتیک بیلبائو 0

رئال سوسیداد 4 وایادولید 1

در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا با 71 امتیاز صدرنشین است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
طنز/ نام مهاجم رئال مادرید با نام کوچک "کریم" ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی رئال مادرید با گلزنی رونالدو



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا

پیروزی رئال مادرید با گلزنی رونالدو

تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی مهاجم پرتغالی خود در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید.

در یک بازی از هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال سلتاویگو میزبان رئال مادرید بود که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت.

در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 61 رئال مادرید را یک بر صفر پیش انداخت اما 2 دقیقه بعد آسپاس بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و روی حرکتی از کاکا دروازه‌بان سلتا مرتکب خطای پنالتی شد که در دقیقه 72 رونالدو این پنالتی را به گل دوم رئال تبدیل کرد.

رئال مادید پس از پایان این بازی با 58 امتیاز موقتا به رده دوم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد و سلتاویگو نیز 23 امتیازی باقی ماند./فارس