ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی خانگی اشتوتگارت برابر وردربرمن


بیست و هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان با برد خانگی اشتوتگارت برابر وردربرمن به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: پرونده هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امشب (یکشنبه) با برگزاری دو بازی بسته شد که در مهمترین و آخرین آنها اشتوتگارت با نتیجه 3 بر 2 از سد میهمان خود وردربرمن گذشت.

در این بازی که اشتوتگارت در دقیقه 85 آن 10 نفره شد، گنتر در دقیقه 16 و گینژک دو بار در دقایق 71 و 90 برای اشتوتگارت گلزنی کردند و سلکه در دقیقه 51 و وسترگارد در دقیقه 87 گل‌های وردربرمن را زدند.

در دیگر بازی امشب کلن در خانه با نتیجه 3 بر 2 بر هوفنهایم غلبه کرد.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا،‌ بایرن مونیخ 70 امتیازی،‌ ولفسبورگ 60 امتیازی و بورسیا مونشن‌گلادباخ 53 امتیازی اول تا سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی : اشتوتگارت 3 - 2 وردربرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی خانگی هرتابرلین مقابل اشتوتگارت / شکست بوردو در خانه رنس



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

 

اخبار ورزشی - با درخشش سالومون کالو
پیروزی خانگی هرتابرلین مقابل اشتوتگارت

در اولین دیدار از هفته هفتم بوندس لیگا، هرتا برلین موفق شد با درخشش سالومون کالو، 3-2 اشتوتگارت را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه المپیک شهر برلین برگزار شد، ابتدا تیم میهمان با گل موریتز لیتنر در دقیقه 5 پیش افتاد. اما سالومون کالو در دقیقه 22 کار را به تساوی کشیدو در دقیقه 64، گل برتری هرتا را به ثمر رساند. بیرنس در دقیقه 74، برتری هرتا را دو برابر کرد و حتی گل به خودی واگنر در دقیقه 83 هم نتوانست مانع از این پیروزی برای هرتا شود.


هرتا با این پیروزی 8 امتیازی شد و به رتبه دوازدهم صعود کرد اما اشتوتگارت با 5 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد.


-----------------------------------


خبر خوب برای لیل و پاریس سنت ژرمن / شکست بوردو در خانه رنس

در اولین دیدار هفته نهم رقابتهای لیگ 1 فرانسه، بوردو، تیم دوم جدول، در خانه رنس با یک گل شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ویلی سانیول تا پایان هفته هشتم نتایج خوبی کسب کردند و تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به مارسی، در رتبه دوم جدول قرار داشتند. انتظار می رفت آنها در دیدار امشب هم مقابل تیم هفدهم جدولی رنس به سه امتیاز برسند و به صدر صعود کنند اما این تیم میزبان بود که با تک گل اودیر فیلیس در دقیقه 32، توانست به امتیاز این دیدار را از آن خود کند.


در صورتی که لیل و پاریس سنت ژرمن بتوانند در دیدارهای این هفته شان به پیروزی برسند، می توانند جای بوردو در رتبه دوم را بگیرند.
اخبار ورزشی - ورزش سه