ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی خارج از خانه آرسنال در لیگ برتر


آرسنال موفق شد در هفته دوم لیگ برتر به یک برد خارج از خانه برابر کریستال پالاس برسد.

خبرگزاری ایسنا: در هفته دوم لیگ برتر آرسنال موفق شد با نتیجه 2 بر یک کریستال پالاس را شکست دهد تا شکست خانگی در بازی هفته نخست را جبران کند.

آرسنالی ها که قبل از این دیدار در انتهای جدول لیگ برتر بودند انگیزه زیادی داشتند تا این وضعیت را جبران کنند و در دقیقه 16 با ضربه زیبای اولیویه ژیرو به گل رسیدند تا اولین گل این فصل آرسنال به نام این مهاجم فرانسوی ثبت شود.

در ادامه بازیکنان آرسنال بازی خوب خود را ادامه دادند و سراپا حمله شدند ولی شوت خوب جوئل وارد در دقیقه 28 باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. در این صحنه کاری از دستان چک نیز بر نیومد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم آرسنال بازی بهتری به نمایش گذاشت و در دقیقه 55 دمین دلینی به اشتباه دروازه خودی را گشود تا این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک آرسنال به پایان برسد.

آرسنال فصل گذشته در این ورزشگاه یعنی سلیورست پارک با همین نتیجه به برتری رسیده بود.


ویدیو مرتبط :
5گل برتر فردی لیونبرگ با لباس آرسنال در لیگ برتر انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی خارج از خانه اورتون در لیگ برتر


اورتون موفق شد با نتیجه 3 بر 2 در خانه وست برومویچ پیروز شود و به بردی مهم در این هفته دست یابد.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، اورتون در خانه وست برومویچ به میدان رفت و در حالی که با 2 گل از حریف خود عقب افتاده بود در نهایت توانست به بردی با ارزش دست یابد و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود.

در این دیدار براهینو وداوسون برای میزبان گلزنی کردند ولی درخشش لوکلکو دو بار و آرونا کانه باعث شد تا این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود اورتون تمام شود.