ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی ایران مقابل تیم دویست‌و‌دوم فیفا! / موریتانی ورزشگاه آزادی را دید!



   یدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران,اخبار ورزشی,اخبار ورزش ایران

 

پیروزی ایران مقابل تیم دویست‌و‌دوم فیفا! / موریتانی ورزشگاه آزادی را دید!

در دقیقه 10 بازیکن حریف با فروزان تک به تک شد اما دروازه بان تیم ملی این توپ را مهار کرد. در دقایق 13 و 14 تیم ملی توسط انصاری فرد و غلامی موقعیت های خوبی را از دست داد اما در دقایق 31 و 33 توسط قاسم دهنوی و کریم انصاری فرد به گل رسید.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ایران با دو ترکیب متفاوت توانست موریتانی را شکست دهد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و موریتانی از ساعت 15:35 در ورزشگاه آزادی در حضور 200 تماشاگر آغاز شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود کشورمان پایان یافت.

در دقیقه 10 بازیکن حریف با فروزان تک به تک شد اما دروازه بان تیم ملی این توپ را مهار کرد. در دقایق 13 و 14 تیم ملی توسط انصاری فرد و غلامی موقعیت های خوبی را از دست داد اما در دقایق 31 و 33 توسط قاسم دهنوی و کریم انصاری فرد به گل رسید.

 

تیم ملی در نیمه اول با ترکیب زیر به زمین رفت:

محسن فروزان، احسان حاج صفی، امیرحسین صادقی، شجاع‌خلیل‌زاده، حسین ماهینی، قاسم حدادی‌فر، میلاد زنیدپور، قاسم دهنوی، یعقوب کریمی، محمدغلامی و کریم انصاری‌فرد

 

در نیمه دوم کارلوس کی‌روش نفرات زیر را به میدان فرستاد:

شهاب گردان، پیام صادقیان، احمد حسن زاده، اکبر صادقی، سیامک کوروشی، پژمان نوری، ابراهیم کریمی، رضا حقیقی، میلاد فخرالدینی، محمد قاضی، محسن مسلمان،

دقیقه 64 بازی فخرالدینی با خطایی که انجام داد به حریف پنالتی داد اما این ضربه را گردان مهار کرد.

 

در دقیقه 75 کی‌روش حسن زاده را از بازی بیرون آورد اما بازیکنی را به جای او به میدان نفرستاد و تیم ملی 10 نفره به کار خود ادامه داد. حسن زاده به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد. همچنین حامد لک در دقیقه 78 به جای گردان به میدان آمد.

در دقیقه 80 ایران صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را قاضی از دست داد. از دقیقه 80 به بعد باران شدیدی در ورزشگاه آزادی باریدن گرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده محمدرضا اکبریان بود. صادقیان و فخرالدینی از ایران و یوسف محمد و بولانی از موریتانی کارت زرد گرفتند.

موریتانی در رده بندی فیفا در رتبه 202 و ایران در رده 51 قرار دارند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی- ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی خفیف ایران برابر تیم 138 فیفا!


تیم ملی فوتبال ایران برابر ماداگاسكار برد خفیفی كسب كرد. اولین دیدار رسمی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری كارولوس‌ كی‌روش از ساعت 19:30 در حضور حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم ملی برابر ماداگاسكار تیم صد و سی هشتم فیفا به برتری یك بر صفر دست یافت. این در حالی بود كه ماداگاسكار از وجود لژیونرهایش بی‌بهره بود.

 سید جلال حسینی در دقیقه 18 با ضربه سر گلزنی كرد تا تیم ملی ایران پیروزی خفیفی برابر حریف گمنامش كه در رده 138 فیفا قرار دارد به دست آورد. بازیكنان ایران چند فرصت گلزنی را از دست دادند اما در مجموع انتظار بازی بهتری از تیم ملی ایران می‌رفت.

تماشاگران از نتیجه و شیوه بازی ناراضی بودند و برای لحظاتی تیم ماداگاسكار را تشویق كردند و علیه علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند.

كارلوس كی‌روش در اولین مربیگری‌اش در تیم ملی در بازی رسمی در ورزشگاه آزادی تماشاگران را ناراضی به خانه فرستاد و برخی از آنها از دقیقه 80 ورزشگاه را ترك كردند.

علی كریمی كاپیتان تیم ملی ایران در این بازی بود كه بعد از تعویض در دقیقه 69 بازوبند كاپیتانی به مهدی رحمتی رسید.

هدایت ممبینی قضاوت مسابقه را بر عهده داشت كه به یك بازیكن از ماداگاسكار و مهرداد پولادی از ایران كارت زرد نشان داد.

تیم ملی ایران خود را برای دیدار با مالدیو آماده می‌كند. این بازی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برگزار خواهد شد. بازی رفت اول مرداد در تهران و دیدار برگشت 6 مرداد در مالدیو برگزار خواهد شد.

تركیب تیم ملی ایران: 

سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی( از دقیقه 45 مهرداد پولادی)، خسرو حیدری، میثم بائو( از دقیقه 45 قاسم حدادی‌فر)، علی كریمی( از دقیقه 69 مازیار زارع)، پژمان نوری( از دقیقه 80 محمد قاضی)، كریم انصاری فرد، هادی نوروزی( از دقیقه 70 حسین ماهینی) و مهرداد اولادی( از دقیقه 45 سعید دقیقی)

منبع:
خبرگزاری مهر