ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی استقلال بر سایپا با گلزنی برهانی



تیم‌های استقلال و سایپا

پیروزی استقلال بر سایپا با گلزنی برهانی

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار عقب‌افتاده استقلال و سایپا از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با حساب یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. آرش برهانی در دقیقه 63 زننده تک گل آبی‌ها بود که با این برد 23 امتیازی شده و با 13 بازی در مکان ششم جدول جای گرفتند.

استقلال پس از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی در این دیدار نیز چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت که در این میان جواد نکونام و آندرانیک تیموریان به دلیل محرومیت و خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و سیاوش اکبرپور هم به علت مصدومیت غایب میدان بودند و امیر قلعه‌نویی بر روی نیمکت تنها سه بازیکن داشت.

دقیقه 63 بازی آرش برهانی با پاس محمد مهدی نظری در محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه آرام به گوشه دروازه سایپا موفق شد استقلال را یک بر صفر جلو بیندازد.

در این بازی که با تعداد خطای زیاد بازیکنان دوتیم همراه بود حنیف عمران زاده و محمد قاضی از استقلال و رضا ناصحی از سایپا با کارت زرد فغانی داور مسابقه مواجه شدند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، فردین عابدینی(دقیقه 25، محمد قاضی)، علیرضا نیکبخت‌واحدی، ساموئل، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، محمدمهدی نظری و آرش برهانی (دقیقه 87 مهران قاسمی).

ترکیب تیم سایپا: محمد باقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست (دقیقه 76، مهدی جعفرپور)، ابراهیم صادقی (دقیقه 83، مقداد قباخلو)، محمدرضا ناصحی، کاوه رضایی و سجادشهباز زاده


مس باز هم مساوی کرد

تیم رده آخری مس کرمان باز هم مساوی کرد.

به گزارش ایسنا، از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم مس کرمان در حالی که میزبان بود در برابر داماش گیلان به تساوی 1-1 دست یافت تا به نهمین تساوی خود در این فصل دست یابد و هم‌چنان آخرین رده جدول را در اختیا داشته باشد.

در این دیدار لوسیانو ادینهو در دقیقه 69 برای مس و علیرضا نظیف کار در دقیقه 73 برای داماش موفق به گلزنی شدند.

به این ترتیب مس هم‌چنان در رده شانزدهم ماند و داماش هم جایگاه هشتم خود را حفظ کرد.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گل آرش برهانی مقابل فولاد و پیروزی استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تثبیت صدرنشینی استقلال با پیروزی مقابل سایپا / آبی‌ها تک‌تاز شدند



هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

تثبیت صدرنشینی استقلال با پیروزی مقابل سایپا / آبی‌ها تک‌تاز شدند

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر سایپا صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

 

سایت تخفیف,سایت نت برگ

به گزارش  فارس، آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی و بین دو تیم استقلال و سایپا آغاز شد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

فرزاد حاتمی در دقیقه 54 برای استقلال گلزنی کرد. آبی پوشان با این تک گل 37 امتیازی شدند و اختلاف خود را با تیم دوم جدول فولاد تهران به 4 امتیاز رساندند.

سایپا نیز 27 امتیازی در رده هشتم باقی ماند.

احمد صالحی داور مسابقه بود که به ساموئل و فرزاد حاتمی از استقلال و حامد شیری از سایپا کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، جواد نکونام، مجتبی جباری، جی لوید ساموئل( 46 عباس محمدرضایی)، آرش برهانی( ۹۰+۲ میثم بائو)، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی( 52 علی حمودی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب سایپا:

رحمان احمدی، محسن ارزانی، مجید ایوبی، حامد شیری، ابراهیم‌ صادقی، کاظم برجلو، سیداسحاق سبحانی، روزبه شاه علی دوست( از دقیقه 61 میلاد غریبی)، جونیور تورتا( از دقیقه 79 کاوه رضایی)، سجاد شهباز‌زاده و سعید دقیقی

سرمربی: مجتبی تقوی

فارس