ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی ارزشمند ذوب‌آهن برابر لخویا/ سه امتیاز شیرین سوغات از قطر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ؛
پیروزی ارزشمند ذوب‌آهن برابر لخویا/ سه امتیاز شیرین سوغات از قطر

شاگردان یحیی گل‌محمدی نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سرگذاشتند تا با سه امتیاز ارزشمند به اصفهان برگردند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال لخویا و ذوب آهن از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه اختصاصی تیم لخویا آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. مهدی رجب زاده در دقیقه ۴۶ گل برتری ذوب آهن را به ثمر رساند.

ر این دیدار اکثر زمان نیمه نخست دراختیار تیم میزبان بود و شاگردان یحیی گل محمدی به استفاده از ضد حملات دل بسته بودند. با وجود اینکه تیم لخویا زمان بیشتری را در اختیار داشت اما موقعیت های خطرناک تیم ذوب اهن بیشتر بود. این تیم در دقایق پایانی نیمه اول می توانست دروازه میزبان را باز کند اما مهاجم ذوب آهن دقت لازم را نداشتند.

درحالی که تیم میزبان نیمه دوم را شروع کرد تا بتواند دروازه مهمان ایرانی خود را باز کند اما این ذوب آهن بود که در همان شروع نیمه شوک لازم را به لخویا وارد کرد و توسط مهدی رجب زاده به گل برتری دست پیدا کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی علاوه بر گلی که وارد دروازه لخویا کردند موقعیت های دیگری هم برای افزایش تعداد گل هایشان داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. یکبار نیز توپ ذوبی ها به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

در دقایق پایانی و وقت های اضافه تیم لخویا تلاش زیادی کرد تا بتواند بازی را به تساوی بکشاند اما موفق به این امر نشد و در نهایت شاگردان گل محمدی نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سرگذاشتند تا سه امتیاز ارزشمند از قطر کسب کنند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
پیروزی استقلال بر ذوب آهن وحضوردر مرحله نیمه نهایی جام حذفی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی ارزشمند ذوب آهن برابر لخویا


ذوب‌آهن موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل لخویا به برتری برسد تا اولین گام را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: ذوب‌آهن موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل لخویا به برتری برسد تا اولین گام را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشته باشد.

دیدار تیم‌های لخویای قطر و ذوب‌آهن ایران از گروه B مسابقات لیگ قهرمانان 2016 آسیا که از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه آغاز شده بود، با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

ذوب‌آهن با تک گل دقیقه 46 مهدی رجب‌زاده توانست به این پیروزی ارزشمند خارج از خانه برسد تا پیش از برگزاری دیدار تیم‌های النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان دو تیم دیگر گروه B با 3 امتیاز صدرنشین گروه لقب بگیرد.

پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی مقابل تیم قدرتمند لخویا که تیم دوم لیگ ستارگان قطر است، در کنار پیروزی خانگی سپاهان مقابل النصر امارات، شروعی خوب برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود.