ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام عجیب پیام در اینستاگرام/ سیاسی گفته باید از پرسپولیس جدا شوم!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پیام عجیب پیام در اینستاگرام/ سیاسی گفته باید از پرسپولیس جدا شوم!

هافبک جنجالی باشگاه پرسپولیس سه شنبه شب یک پیام عجیب را بر روی یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پیام صادقیان هافبک پرخبر باشگاه پرسپولیس که دوران مصدومیت خود را سپری می کند، با انتشار یک پیام عجیب در فضای سایبری، جنجال تازه ای ساخت.

او در شبکه اینستاگرام برای هواداران پرسپولیس نوشت: « بچه ها! شنیدم سیاسی گفته پیام رو نمی خوایم!!!! حرفی ندارم و باید منتظر بمونم. همین، خواستم بدونید. راستی دلمون براتون خیلی تنگ شده بود. عشق هستین، جاتون تا ابد در قلب منه»


این پیام از طرف صادقیان شاید به معنای انتظار کشیدن برای جدایی از تیم باشد. بازیکنی که در طول این فصل، تنها 4 بازی برای پرسپولیس به میدان رفت و البته حاشیه های بسیار زیادی داشت.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
پیام شناگر زن ایرانی‌: تسلیم حرف زور نمی‌شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تند و عجیب دروازه بان پرسپولیس در اینستاگرام



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

سوشا مکانی با انتشار پیامی به انتقاد از هم تیمی هایش پرداخته است.

سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیسی ها با انتشار پیامی در اینستاگرام کنایه های زیادی را به بازیکنان،مدیران و ...زده است.او با انتشار چند فریم از عکس های خودش در زیر آنها نوشته است:«

«به سلامتی همه اونایی که با اسم پرسپولیس بازارگرمی کردن و بعد قیمتشون را بردن بالا و تو تیم خودشون موندن. به سلامتی مدیرایی که به جای اینکه 50درصد طلب فصل قبل ما را بدن اسم 9تا دروازبان را گذاشتن جای اسم من و الان ناراحتن که به هدفشون نرسیدن. سلامتی اون هواداری که از گلوی زن و بچش می‌زنه تا بیاد استادیوم عشقش را تشویق کنه که بعضی وقتا هم با گریه برمی‌گرده پیش زن و بچش و سلامتی کل ایران چه اونایی که استقلالی ان و به ما بی حرمتی می‌کنن چه اونایی که مثل ما پرسپولیسی‌ها نگران تیم محبوبشونن صلوات»

در بخشی از این متن آمده است:سلامتی اون هواداری که از گلوی زن و بچش می‌زنه تا بیاد استادیوم عشقش را تشویق کنه که بعضی وقتا هم با گریه برمی‌گرده پیش زن و بچش.و سلامتی کل ایران چه اونهایی که استقلالی هستن و به ما بی حرمتی می کنن چه اونهایی که مثل ما پرسپولیسی هستن و نگران تیم محبوبشونن.»

 

اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین