ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام تبریک وزارت ورزش به تیم ملی تکواندو


وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی را تبریک گفتند.

خبرگزاری تسنیم: در پی قهرمانی تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات جهانی روسیه، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با تبریک این قهرمانی، آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته ایرانی دانست.

در متن پیام گودرزی آمده است:

" بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانان سربلند و عزیز ایران اسلامی

موفقیت ارزنده شما در آوردگاه سخت و معتبر مسابقات جهانی تکواندو مایه افتخار و مباهات ورزش ایران شد.

حلاوت این قهرمانی زمانی دوچندان می شود که سرکار خانم کیمیا علیزاده به عنوان نخستین بانوی تکواندوکار ایرانی موفق به کسب مدال جهانی شده و این مهم نشانی از بالندگی و رشد ورزش زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب به سهم خود قهرمانی و مدال های ارزشمند تکواندوکاران ایران در رده مردان مسابقات جهانی روسیه را به عموم مردم ایران و خانواده بزرگ ورزش تبریک و تهنیت گفته و آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته ایرانی می‌دانم و آرزوی موفقیت آنان را در بازیهای المپیک دارم"

همچنین کمیته ملی المپیک نیز در اقدامی مشابه در پیام تبریک خود برای افتخارآفرینان تیم ملی تکواندو آورده است:

"بار دیگر غیور مردان تیم ملی تکواندو کشورمان موفق شدند در مهمترین آوردگاه جهانی خود ضمن طنین‌انداز کردن سرود ملی کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز را بارها و بارها در سالن برگزاری رقابت‌ها به اهتزاز درآورده و مایه مباهات و خوشحالی مردم عزیز گردند که بدون تردید این موفقیت به دست نمی آمد مگر در سایه تلاش های شبانه روزی و مدیریت دلسوزانه فدراسیون و جانفشانی‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و قهرمانان آن.

ضمن تبریک این قهرمانی ارزشمند و همچنین کسب نخستین مدال جهانی بانوان به ملت عزیز که همواره دعای خیرشان بدرقه راه این قهرمانان بوده است و دولت محترم و مجلس شورای اسلامی که با حمایت‌های خود مایه دلگرمی جامعه ورزش بوده‌اند به مجموعه موفق فدراسیون تکواندو اعم از مدیریت، کادر فنی و قهرمانان آن تبریک گفته و امید است شاهد افتخار آفرینی این عزیزان در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و بازی‌های ریو 2016 باشیم."


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک وزارت ورزش به تیم ملی والیبال


وزیر ورزش و جوانان موفقیت تاریخی تیم ملی والیبال ایران در راهیابی به بازیهای المپیک ریو را تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ورزش و جوانان موفقیت تاریخی تیم ملی والیبال ایران در راهیابی به بازیهای المپیک ریو را تبریک گفت.

محمود گودرزی المپیکی شدن والیبال ایران را نماد برنامه ریزی ،تلاش ،همدلی و کار گروهی و غیرت ایرانی در ورزش ایران توصیف کرد.

در پیام گودرزی آمده است:

صعود ملی پوشان والیبال ایران به بازیهای المپیک ریو برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران موجب نشاط و فخر مردم ایران و مایه مباهات جامعه ورزش و دولت تدبیر و امید شد.

بی تردید آنچه که به دست آمده با تکیه بر برنامه ریزی، تلاش ، همدلی و سالها مداومت در کار و تفکر علمی بود تا این موفقیت تاریخی برای ورزش ایران حاصل شود.

حضور مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای انتخابی المپیک در توکیو و راهیابی آنها به بازیهای ریو باعث ثبت رکورد جدید در سهمیه های ایران در تاریخ المپیک شد و خشنودی جامعه ورزش را دوچندان کرد .

با شکرگزاری به درگاه ایزد منان، این سربلندی و موفقیت را به مقام معظم رهبری ،ریاست محترم جمهوری ، ملی پوشان و کادرفنی ، فدراسیون والیبال ، جامعه ورزش و مردم قدردان ایران سربلند تبریک می گویم.

با استعانت از باری تعالی و یاری خداوند امیدوارم تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و کاروان ورزشی امام رضا (ع) در المپیک ریو, موفقیت و پیروزی به ملت سرافراز کشور عزیزمان هدیه دهد.

عزت و افتخار تک تک کاروان ورزشی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

محمود گودرزی