ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پپ 7 - آقای خاص 3/ نبرد ذهن‌های خلاق در سوپرجام اروپا+فیلم



 دیدارژوزه مورینیو و پپ گواردیولا

به بهانه رویارویی بایرن مونیخ و چلسی
پپ 7 - آقای خاص 3/ نبرد ذهن‌های خلاق در سوپرجام اروپا+فیلم


دیدار تیم‌های بایرن و چلسی در شرایطی فردا برگزار خواهد شد که دنیای فوتبال این‌بار شاهد رویارویی متفاوت گواردیولا و مورینیو در سوپرجام اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و چلسی انگلیس فردا شب در ورزشگاه ادن آره‌نا پراگ جمهوری چک در شرایطی فردا شب برگزار خواهد شد که دنیای فوتبال بار دیگر شاهد رویارویی ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا خواهد بود.

مصافی که دو مربی سرشناس سابق تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید این بار در قامت مربیان تیم‌های بایرن و چلسی تجربه خواهند کرد.

این رویارویی به نوعی یادآور دیدارهای این دو مربی بزرگ دنیای فوتبال در ال‌کلاسیکو است و جنجال‌هایی که به خصوص آقای خاص در مقابل تیم پپ به راه انداخته بود.

این دو مربی نخستین بار در فصل 10-2009 لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. مورینیو با اینترمیلان در جوزپه مه آتزا تساوی بدون گل و در نیوکمپ شکست دو بر صفر مقابل بارسلونا را تجربه کرد اما در نیمه نهایی شرایط کاملاً با مرحله گروهی فرق کرد.

بازیکنان بارسلونا که به دلیل فوران آتشفشان ایسلند به اجبار با اتوبوس به میلان سفر کرده بودند نتوانستند بازی همیشگی خود را در جوزپه مه آتزا به نمایش بگذارند و با وجود اینکه با یک گل پیش افتادند در نهایت سه بر یک شکست خوردند.

در بازی برگشت اما مورینیو تیمش را با یک بازی بسته به میدان فرستاد و  تک گل دقایق پایانی پیکه هم نتوانست باعث پیروزی بارسا در مجموع دو دیدار شود تا مورینیو تیمش را راهی فینال کند و در نهایت عنوان قهرمانی را در مصاف با بایرن مونیخ بدست آورد.

تا قبل از حضور مورینیو به فوتبال اسپانیا، پپ جوان در چهار دیدار برگزار کرده مقابل مورینیو موفق شد در دو دیدار پیروز شود و تنها یک بازی را واگذار کرد.

پس‌ از ورود مورینیو به فوتبال اسپانیا، آقای خاص در آخرین سال حضور گواردیولا در بارسا و در دیدار برگشت در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

البته آقای خاص پیش از این توانسته بود در کوپا دل ری بارسا را مغلوب کند و عنوان قهرمانی جام پادشاهی را بدست آورد.

 دیدارژوزه مورینیو و پپ گواردیولا

در مجموع گواردیولا موفق شده در دوئل‌های خود با مورینیو در 7 دیدار پیروز شود و مورینیو فاتح 3 نبرد بوده است.

قطعاً رویارویی فردا شب می‌تواند باز هم این دو سرمربی مطرح و برتر فوتبال جهان را رودرروی هم قرار دهد و این بار دو مربی در قامت دو تیم متفاوت با ذهن‌های خلاق خود به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار بایرن و چلسی فردا شب ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار خواهد شد./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
بارسلونا قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: برایان کلاف، اولین آقای خاص فوتبال


طرفداری: