ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پپ گواردیولا و تماشای مسابقات یو.اس.اوپن



پپ گواردیولا ,  مسابقات یو.اس.اوپن , اخبار ورزشی

پپ گواردیولا مربی سابق بارسلونا از حضورش درنیویورک بهره برد تا به تماشای بازیهای یو.اس.اوپن بنشیند

پپ گواردیولا مربی سابق بارسلونا ، امسال در نیویورگ اقامت دارد و از حضورش در آمریکا بهره برد تا به تماشای آخرین گرند اسلم سال بنشیند. او به دعوت سازمان برگزاری این تورنمنت به این مسابقات رفت.

گواردیولا علاوه بر آن به سالنی که تنیسورها در آن حضور داشتند رفت و همان طور که در تصویر می بینید، با ماریا خوسه مارتینس ، تنیسور اسپانیایی عکس یادگاری گرفت و این تنیسور اسپانیایی این عکس را در صفحه توئیترش قرار داد.

گواردیولا با تنسیورهای دیگری از جمله اندی ماری اسکاتلندی و فلیسیانو لوپس اسپانیایی نیز دیدار کرد.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
زبان آلمانی پپ گواردیولا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پپ گواردیولا: بازیكنان مدام من را شگفت‌زده می كنند



 

 

 

پپ گواردیولا: بازیكنان مدام من را شگفت‌زده می كنند

 

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تبریک پیروزی درخشان شاگردانش مقابل رقیب همشهری گفت: بازیکنانم با انگیزه‌ای که دارند من را شگفت‌زده می کنند.

تیم فوتبال بارسلونا در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگا با یک پیروزی پرگل دیگر، سه امتیاز به اندوخته‌اش افزود تا بدون توجه به نتیجه‌ی رئال مادرید - جدی ترین تعقیب کننده‌ی آبی و اناری‌ها- سال 2010 را با صدر نشینی به پایان ببرد.

پپ گواردیولا پس از پیروزی 5 بر یک مقابل اسپانیول گفت: از یکی از سخت ترین و پیچیده‌ترین دیدارهای این فصل مان موفق بیرون آمدیم. ما امشب نه تنها با یک رقیب همشهری داربی را برگزار کردیم بلکه یک تیم خوب و با کیفیت را شکست دادیم و این مساله اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: ادامه‌ی این جنب و جوش و تحرک بالایی که اکنون در تیم وجود دارد کاملا به خودمان بستگی دارد. باید تلاش کنیم در بازیکنان انگیزه ایجاد کنیم که در بازی‌های بعدی هم با همین شادابی و نشاط بازی کنند چرا که در فوتبال لحظه‌هایی پیش می آید که کار بسیار سخت می شود. بازیکنانی که در زمین حضور دارند با موفقیت‌هایی که کسب می کنند انگیزه‌ی بیشتری به دست می آورند و مدام من را شگفت زده می کنند.

گواردیولا در پایان با تمجید از هواداران اسپانیول که از اینیستا تقدیرکردند، عنوان کرد: فکر می کنم آندرس شایسته‌ی این تقدیر بود. از هواداران و تمام کسانی که در ورزشگاه ال پرات اینیستا را تشویق کردند، تشکر می کنم.

آندرس اینیستا گلی که در فینال جام جهانی مقابل هلند به ثمر رساند، را به دانی خورکه بازیکن فقید اسپانیول که در تمرین پیش فصل این تیم جان باخته بود، تقدیم کرد.