ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوگبا: فقط به خودم و یووه فکر می‌کنم


ستاره فرانسوی بانوی پیر شایعات اخیر مبنی بر ترک تورین را رد و بر ماندن تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: پل پوگبا اکنون به بازیکنی تبدیل شده که همه روزه خبرهایی در مورد حضورش در تیم‌های بزرگ اروپایی به گوش می‌رسد. با این حال او در مصاحبه‌ای تلویزیونی بر ادامه همکاری با راه‌راه‌پوشان تاکید کرده است.

ستاره 21 ساله که با شبکه اسکای صحبت کرد، اظهار داشت: در شرایط کنونی به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنم. فکر و ذهن من فقط معطوف خودم و یووه است. حال اگر از من باز پرسیده شود، قرار است که از تورین بروم، پاسخ می دهم پیش از آنکه در این مورد فکر کنم و حرف بزنم،‌ می روم و برای رسیدن به قهرمانی در لالیگا تلاش می‌کنم.

وی افزود: نزد بانوی پیر (یوونتوس) راحت است و از همکاری با تورینی‌ها بسیار راضی است.

پوگبا گفت: باید ممنون یووه باشم. این تیم به من امکان داده بازی کنم و پیشرفت هم داشته باشم. واقعا بسیار به یووه مدیون هستم. مطمئن باشید همیشه با صددرصد توانم برای تورین بازی می‌کنم.

او با تیم کنونی‌اش تا تابستان سال 2019 قرارداد دارد.


ویدیو مرتبط :
پوگبا شماره 10 یووه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلگری: پوگبا در یووه بماند، پشیمان نمی‌شود


سرمربی بانوی پیر معتقد است که اگر هافبک فرانسوی یوونتوس در تورین بماند، از این تصمیم پشیمان نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو آلگری که پس از فتح عناوین قهرمانی فصل اخیر سری A و جام حذفی ایتالیا با یوونتوس و رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا به دنبال تقویت تیمش است، در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در خصوص علاقه‌اش به هافبک نفوذی چلسی گفت: سبک بازی اسکار را خیلی دوست دارم. او از آن دسته بازیکنانی است که می‌تواند در رقابت‌های اروپایی تفاوت را رقم بزند. البته در کنار اسکار سبک بازی ایسکو، خاویر پاستوره، آنخل دی‌ماریا و تونی کروس را هم دوست دارم و همه آنها بازیکنانی هستند که تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

وی درباره مهاجم کروات اتلتیکومادرید هم اظهار داشت: در این فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی مهاجم نوک خیلی زیادی در دسترس نیست. ماندوزکیچ، گونزالو ایگواین و چند تای دیگر! ماریو ماندزوکیچ فوتبالیستی است که می‌تواند به خط حمله جان تازه‌ای ببخشد.

سرمربی یوونتوس در خصوص ستاره فرانسوی خط میانی تیمش که این روزها به شدت مورد توجه تیم‌های سطح بالای اروپایی است، عنوان کرد: در مورد پوگبا در حال مذاکره و همکاری با یکدیگر هستیم. اگر پل در تورین بماند، کار درستی کرده و پشیمان نخواهد شد، چون ما در این فصل تازه به نقطه شروع برای ساختن آینده‌مان رسیده‌ایم. یوونتوس نیاز به بازیکنان جوان و باتجربه دارد که می‌توانند روحیه لازم را به هم‌تیمی‌های خود منتقل کنند.

آلگری همچنین درباره آینده حرفه‌ای مهاجم آرژانتینی تیمش که یکسال از قرارداد فعلی‌ او با بانوی پیر باقی مانده، گفت: آینده کارلوس توس هم به خود او مربوط می‌شود و این انتخاب اوست. به هر حال آن بازیکنانی که در یوونتوس می‌مانند، باید بدانند که فصل پیش‌رو کار خیلی دشواری در پیش داریم. بازیکنانی که به ساق پای‌شان استراحت می‌دهند را دوست ندارم.