ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوگبا اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد


هافبک تیم فوتبال یوونتوس اردوی خروس‌ها را که دیدارهایی دوستانه در پیش دارند، ترک کرد.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی تیم ملی فرانسه، امروز (پنجشنبه) به تورین بازگشت و به این ترتیب قادر به همراهی خروس‌ها در بازی‌های دوستانه برابر ارمنستان و دانمارک نخواهد بود.

معاینات و تصویربرداری‌های صورت گرفته روی پای پوگبا نشان می‌دهد که او در پای راست خود دچار کشیدگی رباط قوزک شده است و از این رو در حالی که تصور می‌شد در دو بازی دوستانه پیش روی فرانسه در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، باید از تلویزیون شاهد جدال هم‌تیمی‌هایش باشد.

شاگردان دیدیه دشان امشب از ساعت 22:15 میزبان ارمنستان است و سه روز دیگر نیز به مصاف دانمارک می‌رود.

پوگبای 22ساله در این فصل همچون تیم باشگاهی‌اش پرفراز و نشیب ظاهر شده است و هنوز نتوانسته بازی‌های درخشان فصول گذشته‌اش را تکرار کند. او نه تنها دو بازی دوستانه تیم ملی فرانسه را از دست می‌دهد بلکه احتمال دارد که از بازی حساس یوونتوس در هفته هشتم سری A برابر اینتر محروم شود.


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در آستانه بازی با لبنان؛ عقیلی شبانه اردوی تیم ملی را ترک کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

در آستانه بازی با لبنان؛ عقیلی شبانه اردوی تیم ملی را ترک کرد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران شبانه اردوی تیم ملی را ترک کرد.

در حالی که امروز ساعت 15:30 تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی لبنان می رود، هادی عقیلی مدافع ایران که در تیم القطر بازی می کند، اردوی تیم ملی را شبانه ترک کرد.

دلیل ترک اردوی این بازیکن هنوز مشخص نیست./فارس