ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پول‌های مدافع استقلال درازبکستان به سرقت رفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پول‌های مدافع استقلال درازبکستان به سرقت رفت

مقدار زیادی از پول‌های مدافع تیم فوتبال استقلال در ازبکستان به سرقت رفت.

پژمان منتظری در ازبکستان دچار بدشانسی شد و پس از بازی استقلال مقابل نسف قارشی متوجه شد مقدار زیادی از پول‌هایش به سرقت رفته است.

مسئولان باشگاه استقلال با توجه به اینکه نمی‌توانستند دزدی صورت گرفته را ثابت کنند، اعتراضی به هتل محل اقامتشان نکردند. گفته می‌شود بیش از 3 هزار دلار از پول‌های پژمان منتظری دزدیده شده است.

استقلال برای بازی با نسف قارشی در هفته پایانی لیگ قهرمانان به ازبکستان رفته بود. این دیدار 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت./ورزش3


ویدیو مرتبط :
سرقت پول ( امیر شریفی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع استقلال: دیدید پول میلیاردی نگرفته ام!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - مدافع استقلال: دیدید پول میلیاردی نگرفته ام!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «من از اول رقم قراردادم را در تلویزیون گفته بودم و خدا را شکر که دروغگو نشدم.»

 حنیف عمران زاده در خصوص انتشار جزئیات قرارداد بازیکنان استقلال اظهار داشت: «خدا را شکر که من همین چند روز پیش بعد از بازی آخرمان مقابل تراکتورسازی جلوی همه دوربین ها گفتم که رقم قرارداد من 950 میلیون تومان است. حتی چند روز بعد به یک برنامه تلویزیونی رفتم و در آنجا گزارشگر گفت رقم قراردادها خصوصی است اما من جواب دادم که رقم قراردادم 950 میلیون است و ترسی از گفتن آن ندارم.»

وی افزود: «من امسال یک ملک از آقای فتح الله زاده گرفتم به جای پیش قراردادم، ولی خدا را شکر که مشخص شد من حرفم درست بود. آقایان، مردم، هوادار، دیدید که پول میلیاردی نگرفتیم؟ امسال با احتساب طلبم از سال قبل 150 میلیون گرفتم و بقیه پولم روی هوا است. حالا بقیه پولمان را از کجا باید بگیریم؟ ما که ریز دریافتی مان مشخص است پس به ما نگویند میلیاردی.»

مدافع تیم استقلال در خصوص اینکه آیا با انتشار فهرست قرارداد بازیکنان موافق است یا مخالف گفت: «انتشار این لیست حداقل ثابت کرد بازیکنان چقدر پول گرفته اند اما آقای وزیر که این لیست با مجوز شما صادر شده حالا چه کسی پول و مطالبات ما را می دهد؟ اگر هدف شفاف سازی است که من خوشحالم دروغ نگفته ام و عین رقم قراردادم را در تلویزیون گفتم ولی حالا وضعیت بدهی بازیکنان را هم روشن کنید.»
اخبار ورزشی - فارس