ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورموسوی: هنوز با پورقاز قرارداد نبستیم


سرمربی استقلال خوزستان گفت: 10 روز با پورقاز مذاکره کردیم و باهم به توافق هم رسیدیم اما هنوز قراردادی نبستیم.

کاپ: سیروس پورموسوی درباره جذب عزت الله پورقاز اظهار داشت: ما 10 روز با این بازیکن مذاکره کردیم و با هم به توافق رسیدیم. البته هنوز قراردادی به امضا نرسیده است چرا که او باید با باشگاه ملوان توافقات نهایی اش را انجام دهد. گرچه به نظر مشکل خاصی برای بستن قرارداد وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: پورقاز از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد داشت اما به دلیل استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بازیکنان این تیم هم جوان هستند و پورقاز می تواند در ترکیب اصلی به میدان برود. حالا هم ما با حضور او نیازمان در خط دفاعی را برطرف کردیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره آخرین وضعیت رحیم زهیوی خاطرنشان کرد: ما با رحیم زهیوی صحبت هایی را انجام داده ایم و به نظرم با او هم تا یکی، دو روز آینده به توافق می رسیم. باید رحیم کمی سطح درخواست هایش را پایین بیاورد و به خاطر هواداران استقلال خوزستان این کار را انجام دهد.

پورموسوی در پایان درباره جذب گلر ایرانی برای استقلال خوزستان گفت: ابتدا می خواستیم یک گلر خارجی جذب کنیم و حتی به توافقاتی هم رسیدیم. اما وقتی تا نزدیکی بستن قرارداد رفتیم دیدیم که واسطه ها تعدادشان بالا رفت و باشگاه ما هم اهل این حاشیه و هیاهو نیست. به همین دلیل تا حدفاصل امروز و فردا با یک دروازه بان سرشناس ایرانی قرارداد خواهیم بست. چون این دروازه بان با باشگاهش قرارداد دارد باید پورکیانی با مدیرعامل آن تیم مذاکرات نهایی را انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکتر پورقاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری: توافق کردیم ولی قرارداد نبستیم


محمد نوری که چند روز قبل گفته بود احتمالا پرسپولیس را ترک می کند، در این تیم ماندگار شد.

روزنامه تماشا: محمد نوری که چند روز قبل گفته بود احتمالا پرسپولیس را ترک می کند، در این تیم ماندگار شد.

نوری درباره توافقش برای تمدید قرارداد به فارس گفت: «با توجه به شرایط فوتبال کشورمان و بازیکنان حال حاضر شاید یک یا دو بار شانس در خانه آدم را بزند، من هم با پیشنهاد خوبی مواجه شدم. با توجه به درخواست پرسپولیس و علاقه قلبی ام به این تیم، جلسه خوبی با مسئولان باشگاه داشتم و با آنها به توافق اولیه رسیدم اما هنوز قراردادی را امضا نکرده ام. قطعا حضور دایی و رویانیان در این تصمیمی تاثیر داشت و ان شاءالله بعدها بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنم. هیچ منتی نیست اما باور کنید اگر بازیکن دیگری بود شاید قبل از دیدار با عمان قراردادش را می بست.»