ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورغلامی:كیروش بایدبیشتربه شهرستان ها بیاید



 

پورغلامی:كیروش بایدبیشتربه شهرستان ها بیاید

 

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان نشست با کادر فنی تیم ملی، گفت: 'کارلوس کی روش' باید حضور بیشتری در شهرستان ها داشته باشد تا بازی ها و تمرینات تیم ها را زیر نظر بگیرد.

''فرهاد پورغلامی'' در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه باید در تمرینات عصر امروز ملوان شرکت کنم زودتر از دیگر مربیان لیگ برتری نشست با اعضای کادر فنی تیم ملی را ترک کردم.

وی افزود: در این نشست پیشنهادات خود را به مربیان تیم ملی ارایه کردیم که امیدوارم در روند روبه جلوی تیم تاثیر گذار باشد.

سرمربی تیم ملوان اظهار داشت: باید سطح فوتبال کشورمان را ارتقاء بدهیم، چراکه کشورهایی چون کره جنوبی، ژاپن و استرالیا با سرعت در حال پیشرفت هستند و تیم های ضعیفتر نیز در حال رسیدن به ما هستند، اما فوتبال ایران پیشرفت آهسته ای دارد و به طور کلی معتقدم که ساختار فوتبال ایران در تمام رده ها اصلاح شود.

وی ادامه داد: ‌فوتبال ایران مشکلات زیادی در بخش های سخت افزاری دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

پورغلامی در پاسخ به این سوال که در نشست فوق در خصوص نحوه دعوت بازیکنان به تیم ملی صحبتی مطرح شده است، گفت: در این خصوص مساله ای را مطرح نکردیم چراکه نمی خواهیم در کار مربیان دخالتی داشته باشیم و بیشتر در مورد ساختار فوتبال کشور صحبت کردیم و با هم تبادل افکار داشتیم.

وی ادامه داد: نظرات مربیان لیگ برتری با کادر فنی تیم ملی یکی است و همه به فکر پیشرفت و ارتقای فوتبال هستند.

پورغلامی با اشاره به اینکه همه باید برای ارتقای فوتبال ایران تلاش کنند، اظهار داشت: متاسفانه در ایران وقتی فردی به دنبال تغییر و پیشرفت است دیگران علیه وی جبهه گیری می کنند و اگر نگاه ما رسیدن به جایگاه بالایی در فوتبال آسیا باشد و افکار بزرگ داشته باشیم باید جهت گیری های خود را تغییر بدهیم.

سرمربی ملوان در مورد اهداف فوتبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر صعود به جام جهانی برزیل مهمترین هدف فوتبال ایران است و باید متحد باشیم و پیشنهادات خود را حتی اگر کوچک باشد برای بهتر شدن شرایط ارایه کنیم.

وی در مورد غیبت 11 مربی لیگ برتری در این نشست خاطرنشان کرد: همه باید در این نشست شرکت می کردند، اما باید قبول کرد مربیان مشکلات خاص خود دارند و خودم نیز به دلیل حضور در تهران تمرین ملوان را از دست دادم.


ویدیو مرتبط :
كیروش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نارین قلعه مهمترین بناى تاریخى شهرستان میبد



 

 

نارین قلعه

 

میبد نارین*قلعه یا نارنج*قلعه مهمترین بناى تاریخى شهرستان میبد است. این قلعه از بناهاى مربوط به دوره اشکانی و قبل از اسلام است و در دوران مظفریان تعمیراتى در آن صورت گرفت


اطراف آن خندقی بوده است و نقب های زیر آن گاهی تا یک فرسنگ امتداد دارد.در محرم 744هجری قمری جنگ سرنوشت سازی که باعث پیروزی آل مظفر بر چوپانیان گشته در این محل اتفاق افتاده است. مساحت این قلعهٔ هفت**طبقه، سه هکتار و داراى برج و بارو و دربندهاى متعدد است و بالاى تپه*اى مسلط بر شهر میبد قرار دارد. قطر پایین*ترین حصار قلعه که قسمت بزرگى از آبادى میبد را در بر مى*گرفت، پنج و در بعضى قسمت*ها به بیست متر مى*رسیده است.


نارنج قلعه چهار برج گرد بلند دارد و باید دانست که آنچه امروز از آن باقی مانده قسمت مرکزی آن است و نشانه هایی از برج ها و باروها در روستای کوچک(کوشک) از آن باقی است. کوشک یا کوچک نزدیک ترین روستا به دژ بوده است و بیشتر آن را باغ ها و قنات ها و آسیاب در بر می گرفته است. تا همین نزدیکی ها زیباترین بادگیرها و خانه ها و کوچه های سابات دار بسیار قدیمی در جهان را در این محله ی زیبا می توانید شاهد باشید.


نارنج*قلعه داراى اتاق*هاى متعددى بوده است که در حال حاضر قسمت*هایى از این اتاقک*هاى کوچک تودرتو، موجود است و بسیارى از آنها نیز به علت قرار گرفتن در طبقات پایین و ریختن راهروها هنوز کشف نشده است. مردم محل بر این اعتقادند که بناى این قلعه مربوط به دوران سلیمان پیغمبر است