ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورحیدری: صداوسیما به نفع پرسپولیس و علیه ما جوسازی می کند ؛ بازیکنان از مظفری زاده عصبانی بودند اجازه مصاحبه ندادم



 

تیم فوتبال استقلال

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «برخی برنامه های صدا و سیما در هفته های گذشته به صورت خطی علیه ما عمل کردند.»

به گزارش جام نیوز، منصور پورحیدری درباره اینکه به بازیکنان استقلال پس از دیدار مقابل سپاهان اجازه گفت و گو با رسانه ها داده نشد اظهار داشت: «واقعیت این است که در دو، سه هفته اخیر برخی برنامه های صدا و سیما به صورت کاملا خطی علیه ما عمل کردند و جوری جو دادند که انگار استقلال در حال سقوط به لیگ یک است. دقیقا در همین زمان به شکلی به برخی تیم ها نگاه شد که انگار همه آنها قهرمان دنیا شده اند.»

وی ادامه داد: «بالاخره یک جایی باید جلوی این جریان را می گرفتیم که دوستان بدانند ما متوجه قضایا هستیم. استقلال با اختلاف صدرنشین است، به فینال حذفی رفته است اما به این تیم حمله می کنند. فتح الله زاده صبح تا شب زحمت می کشد که این تیم سرپا بماند اما برخی افراد به فوتبال آمده اند که فکر می کنند با ریخت و پاش می توانند همه کار بکنند و جلو بروند. من به مسئولیتم اجازه نمی دهم که تیم ما را به حاشیه ببرند. البته از همه خبرنگارانی که جمعه شب در سرما منتظر ماندند، عذرخواهی می کنم و حتی دیدم برخی دوستان مطبوعات و خبرگزاری ها با بازیکنان صحبت کردند اما بحث صدا و سیما همانطوری که گفتم در برخی برنامه هایش کاملا خطی بود.»

پورحیدری درباره بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: «دست کادر فنی برای این بازی کاملا خالی بود. ما 17 بازیکن داشتیم که تازه دو تای آنها یعنی حیدری و یوسفی هم مصدوم بودند. استقلال روزهای سختی را در هفته گذشته پشت سرگذاشت اما باید بدانیم تحت هر شرایطی استقلال، استقلال است.»

وی درباره اظهارنظر مدیر روابط عمومی استقلال که گفته بود بازیکنان استقلال عصبی هستند توضیح داد: «بله، بچه های ما پس از پایان بازی کاملا عصبی بودند و دلیلش این بود که قضاوت بازی مشکل داشت. من برای سعید مظفری زاده احترام زیادی قائل هستم اما معتقدم در بازی هایی که او برای استقلال قضاوت کرده مشکلات زیادی داشته ایم. بازی با پرسپولیس در جام ولایت و مسابقه با ملوان در انزلی از آن جمله است. شرایطی که در رختکن دیدم متوجه شدم بچه ها از شرایط داوری به شدت شاکی اند و به همین دلیل اگر مصاحبه می کردند، گرفتاری درست می شد. امیدوارم کمیته داوران فدراسیون فوتبال در بازی های بزرگی مثل مسابقه جمعه شرایط را بیشتر ارزیابی کنند.»


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با فنونی زاده - بی انضباطی بازیکنان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظفری زاده داور دیدار پرسپولیس و استقلال



 

مظفری زاده داور دیدار پرسپولیس و استقلال

 

سعید مظفری زاده دیدار پرسپولیس و استقلال را در تورنمنت جام ولایت قضاوت می کند.

جام ولایت که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد، فردا (دوشنبه) با دیدار پرسپولیس و استقلال خاتمه می یابد.

این دیدار ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و قرار است سعید مظفری زاده آنرا قضاوت کند.

بابک داوری و محمدرضا ابوالفضلی هم به عنوان کمک داوران این بازی انتخاب شده اند.

دیدار پرسپولیس با ناسیونال را احمد صالحی و همچنین بازی استقلال با ناسیونال را علیرضا فغانی قضاوت کرده بودند.