ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده محرومیت یک داور


علی خسروی، کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد: از همه داوران عذرخواهی می کنم.

کاپ: علی خسروی در اینستاگرام خود نوشت: دیشب یکی از داوران لیگ برتر باهام تماس گرفت و با لحنی که اصلا ازش انتظار نداشتم حرف زد. علت محرومیت خودشو مصاحبه و کارشناسی من بعد قضاوتش میدونست....راستش فکر نمیکردم دو خط کارشناسی من این همه تاثیر داره تو فدراسیون....خخخخخخ؟؟!!

فقط در جواب گفتم اگه کسی به حرف ما گوش میداد که الان خیلی ها تو مسند داوری کشور نبودند. خلاصه واسم عجیب بود چون وقتی از داوران در کارشناسی حمایت میکنم و آماج رکیک ترین حرفها قرار میگیرم تا بحال نشده یک داور و یا یک کارشناس دیگر ازم دفاع کند....

واقعا این تماس واسم جالب بود..اصلا عاغا جان من از همه داوران عزیز معذرت میخوام..از داوران محلات...زمینهای خاکی....داوران غیر انتفاعی...داوران بازنشسته باز تو زمین برو...داوران فعال...غیر فعال....اصلا از هاوارد وب.....کولینا....مارکوس مرک....کمیته داوران فیفا و بقیه قاره ها....داوران کره مریخ..زحل..مشتری...دواران ژوراسیک پارک....مورنو ....جمال قندور.....کیم یونگ جو که تو جام جهانی کره..ژاپن حماسه آفریدند.....اصلا از تمام داوران مرحوم تو کل کره زمین هم معذرت میخوام....ببخشید که نمیتونم کاسبانه کارشناسی کنم....نمیتونم با فریب افکار عمومی چشمم رو روی حقیقت ببندم..

خلاصه معذرت....معذرت....معذرت...راستی از داوران کارتونی فوتبالیستها و داوران دو هافتایم در جمهنم و فرار بسوی پیروزی هم حلالیت میطلبم......آخیش......راحت شدم ها...خلااااااص.


ویدیو مرتبط :
باز هم پرسپولیس و محرومیت ۴جلسه ای داور،اینبار صالحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده محرومیت یک فوتبالیست!



نیکبخت دو سال از فوتبال محروم شده است /عزیز محمدی دست بکار شد

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سالهای قبل استقلال و پرسپولیس این روزها با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می کند که حل این مشکل تا این لحظه از توان مسوولان فوتبال کشور خارج بوده است. هنوز کسی بطور دقیق نمی داند که چرا نیکبخت...

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شفاف: علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سالهای قبل استقلال و پرسپولیس این روزها با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می کند که حل این مشکل تا این لحظه از توان مسوولان فوتبال کشور خارج بوده است.

هنوز کسی بطور دقیق نمی داند که چرا نیکبخت از حضور در میادین فوتبال محروم شده اما گفته می شود که این محرومیت ریشه در حضور وی در یک میهمانی دارد.

بر اساس اخبار موثق، بازیکن مذکور با حکم دادگاه به مدت دو سال حق حضور در هیچ مسابقه رسمی را ندارد و همین مسئله به فسخ قرارداد وی با تیم گهر درود انجامید؛ موضوعی که موجب شد نیکبخت برای حل مشکلش به صرافت بیافتد . دست به دامن برخی چهره های فوتبالی شود.

عزیزالله محمدی رییس سابق سازمان لیگ یکی از افرادی است که نیکبخت به وی مراجعه کرده تا برای حل مشکلش پا پیش بگذارد و قرار بر این شده تا ظرف روزهای آینده محمدی و علیپور(دبیر کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال) تلاش خود برای عفو این بازیکن و رفع محرومیت وی را آغاز کنند.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نیز یکی از افرادی است که به نیکبخت قول داده برای حل مشکلش کمک کند.

لازم به ذکر است که یکی از مریبان مطرح  فوتبال کشور که چند سالی است با محرومیت از حضور در لیگ برتر روبرو شده مشکلی مشابه نیکبخت دارد و برخلاف تصورات، فدراسیون فوتبال نقشی در محرومیت وی ندارد و مراجع قضایی او را محروم کرده اند.

این مربی چندی قبل از یکی از مداحان سرشناس  کشورخواسته بود تا برای حل مشکلش قدم جلو بگذارد اما این لحظه مشکل مربی مورد نظر همچنان پا برجاست و اجازه فعالیت در لیگ برتر را ندارد./شفاف