ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده حذف بهترین بازیکن پرسپولیس از لیست کی روش



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران

عدم دعوت از کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به تیم ملی این روزها شایعات زیادی را به وجود آورده است.

  محمد نوری با وجود انجام بازی های خوب و گلزنی برای تیمش چند وقتی هست که به اردوهای تیم ملی دعوت نمی شود که این موضوع جای سوال زیادی را برای علاقمندان به فوتبال و حتی کارشناسان به وجود آورده است.

 نوری که بهترین بازیکن پرسپولیس محسوب می شود، در حالی به تیم ملی دعوت نمی شود که یکی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس (خانزاده) در همه اردوهای تیم ملی حضوری ثابت دارد و کنار هم چیدن این پازل ها شرایط را عجیب می کند.

در خصوص عدم دعوت نوری به تیم ملی شایعات زیادی شنیده می شود؛ یکی از این شایعات نفوذ یکی از بازیکنان قدرتمند تیم ملی بر کی روش است تا با عدم دعوت از نوری، دوست صمیمی اش بتواند در تیم ملی بازی کند چون با حضور نوری قطعا جا برای این بازیکن تنگ خواهد شد.

 در حالی این شایعه شنیده می شود که پیش از این درباره این باند بازی ها در تیم ملی در چند وقت اخیر حرف های زیادی شنیده شده و می شود و عده ای از بازیکنان معتقدند برای حضور در تیم ملی باید رابطه شان را با آقای ایکس خوب کنند و این در حالی است که نوری در این چند ماه بهترین و موثرترین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بوده است.

 اخبار ورزشی  - نامه


ویدیو مرتبط :
پشت پرده حذف ایران در جام ملت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدایتی پشت پرده آوردن برانكو است/ چند بازیکن در حد پرسپولیس نیستند



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می‌گوید به اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس امیدوار است.

 مرتضی فنونی زاده بازیكن سابق پرسپولیس، از حال و روز این روزهای پرسپولیس می‌گوید. او معتقد است پرسپولیس بازیكنان خوبی در تیم‌های دیگر دارد.

در حال حاضر به چه كاری مشغول هستید؟
الحمدالله در تیم های پایه مشغول به كار هستم و از روز شنبه با آمدن آقای پنجعلی كار را شروع می كنیم. آقای مجید نایینی هم كه از مربیان خوشنام تهران هستند و سرمربی امیدها بوده اند و خوشحالم كه مربی پایه ها شده اند.

نظر شما درباره هیات مدیره جدید كه به تازگی اسامی شان اعلام شده چیست؟
بسیار افراد خوبی انتخاب شده اند، این افراد فوتبالی و از بدنه پرسپولیس هستند كه بسیار امیدوار كننده است.

خبرهایی مبنی بر مدیر عاملی امیر عابدینی مطرح شده است.
من با ایشان كار نكرده ام. زمانی كه ایشان در دهه هفتاد مدیر پرسپولیس شد، فوتبال من تمام شده بود اما ایشان مدیر خوب، تحصیلكرده و با دانشی است و سوابق خوبی هم دارد. رییس فدراسیون فوتبال هم بوده. امیدوارم اگر ایشان انتخاب شدند موفق باشند.

بحث رفتن برانكو هم مطرح شده بود.
او با هزینه زیادی به ایران آمده و زحمت ایشان را آقای هدایتی كشیده. نفراتی هم كه ایشان خواسته اند اگر به پرسپولیس اضافه شوند انشالله تیم خوبی خواهیم داشت، هرچند این فصل زیاد نتیجه جالبی نگرفت. مخصوصا در آسیا، اما ایشان با شناختی كه از تیم دارد بهتر است بماند.

با این اوضاع پرسپولیس از بقیه تیم ها عقب نیفتاده است؟
بله، همیشه پرسپولیس چندماه از كارهای نقل وانتقالات عقب بوده و ضعیف عمل كرده اند. چون هم بی برنامه عمل می كنیم هم بودجه به موقع  نمی رسد. امیدواریم تحولات جدید باعث شود هركاری كه می كنند و هر كسی كه سر كار می آید در نهایت به نفع پرسپولیس باشد.

گفته می‌شود مهدی طارمی از كویت پیشنهاد دارد.
من مهدی طارمی و پدرش را می شناسم، وضع مالی بدی ندارند اما نمی دانم چرا چنین تصمیمی گرفته، كاش یكی، دو سال در پرسپولیس می ماند و به تیم كمك می كرد بعد می رفت. برای خودش هم خوب نیست، هرچند پول زیادی می گیرد اما در نهایت فوتبالش تضعیف می شود. بگذارید سید جلال حسینی برگردد و ببینید آیا همان سید جلالی است كه از ایران رفت؟ مخصصا كویت كه تازه سری در سرها درآورده و لیگ ضعیفی دارد.

به نظرتان پرسپولیس در كدام پست بازیكن می‌خواهد؟
من همیشه می گویم این تیم بازیكنان خوبی دارد ولی در تیم های دیگر. اینها به درد تیم های دیگر می خورند و غیر از چند نفر مثل محمد نوری و هادی نوروزی یا همین طارمی و سوشا، چهار، پنج تای دیگر در حد و اندازه های این تیم نیستند. خود برانكو هم اعلام كرده خیلی ها را نمی خواهد. در همه پستها كمبود داریم مثلا نورمحمدی تا به حال در چند پست بازی كرده . درون دروازه هم سوشا تنهاست. باید یك گلر دیگر اضافه شود. امیدوارم پرسپولیس امسال تیم خوبی شود و خواسته های آقای برانكو را براورده كنند تا تیم منسجم و خوبی داشته باشیم تا هواداران با استادیوم ها آشتی كنند.

اخبار ورزشی - بانک ورزش